• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Wolfgang Füzion Estate Wax Nieuwe beadingshots op pag 3!

Maar als je nu een conclusie moet trekken; Welke wax is nu beter de Fuzion of de super natural 2.0?
 
De duurzaamheid daar gelaten, heb ik een beter gevoel bij de Fuzion maar ze ontlopen elkaar niet veel.
De Fuzion is wel makkelijker aanbrengen.
 
Na wat km's deze week (200) vanmorgen toch nog behoorlijke beading. Totaal dus na 4 weken en vorige week gewassen:
IMAGE_017.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vanmorgen de dauw na 5 weken. Helaas duurt het weer even voor een update want ik heb vandaag een vers laagje aangebracht. Ik moet zeggen dat tot nu toe deze wax absoluut geweldig vind!

Dit is dus na het wassen van 2 weken geleden en er is flink mee in de regen gereden!
IMG_16421024x768.jpg


IMG_16431024x768.jpg


IMG_16441024x768.jpg


IMG_16451024x768.jpg


IMG_16461024x768.jpg


IMG_16471024x768.jpg


IMG_16481024x768.jpg


IMG_16491024x768.jpg
 
Dibbuz zei:
Vanmorgen de dauw na 5 weken. Helaas duurt het weer even voor een update want ik heb vandaag een vers laagje aangebracht. Ik moet zeggen dat tot nu toe deze wax absoluut geweldig vind!

Dit is dus na het wassen van 2 weken geleden en er is flink mee in de regen gereden!
Wow je auto blijft wel ERG schoon in die 2 weken dan ent och veel mee gereden. Na 2 / 3 dagen zit die van mij weer onder het zand/stof van de straat hierzo. 8-o
 
Ik heb niet door bouwtereinen gereden, dat scheelt een hoop maar er zat wel wat aan de onderkant van de deuren. Ook rijden net NA de regen is funest, dat is gelukkig ook niet gebeurt.
 
Zal morgen ochtend foto's maken als er wat te zien is, sinds de laatste keer is de Leon NIET meer gewassen door vervelende omstandigheden.
 
ben serieus benieuwd hoe het eruit ziet na die periode,(net zoals ik benieuwd ben naar wanneer mijn potje binnenkomt)
 
Helaas geen dauw-foto's want het was allemaal ijs. Ik heb foto's gemaakt na een ritje. Er lag sneew/ijs op de motorkap was gedeeltelijk is gesmolten.
Ook regende het nog onderweg. De auto is echt zeer goor op het ogenblik vandaar ook totaal geen beading op de zijkant/achterkant omdat het vuil het water vasthoudt.

2 foto's om te laten zien hoe vies hij is:
IMG_2267.jpg

IMG_2268.jpg



Auto is sinds de laatste beurt begin november niet meer gewassen door omstandigheden...
De beading om de motorkap en het dak, ondanks dat de auto vies is toch nog zeker genoeg beading!
IMG_2257.jpg

IMG_2262.jpg

IMG_2265.jpg

IMG_2266.jpg
 
Gisteren even gauw gewassen met Wolfgang Bath.
Reed tegen middernacht naar huis na de DAP-avond en toen ik thuis kwam moest ik gewoon even foto's maken!

Na ruim 4 weken, een zeer smerige bolide en niet gewassen sinds aanbrengen vind ik dit echt een geweldige beading!8-())
IMG_2277.jpg

IMG_2278.jpg

IMG_2280.jpg

IMG_2281.jpg