• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reviews....

DarthVader

Detailing addict
8 nov 2016
148
70
51
in de webshop staan niet altijd de zelfde reviews bij gelijke producten.
Bv: de Monello non ferro bij de 500ml staan diverse reviews, maar bij de navul verpakking 1000ml staat bv maar één review. (Dit is een voorbeeld)
Is het mogelijk dat bij elk product, groot of klein verpakking, dezelfde reviews komen?

groeten Quint
 
Oké super.. soms is het daardoor wat onduidelijk.
Dan lees ik bij een product met bv 1 ltr inhoud een review die niet echt super is, terwijl in de halve ltr. review er wel twintig reviews staan die helemaal weg van het product zijn.
 
Dan lees ik bij een product met bv 1 ltr inhoud een review die niet echt super is, terwijl in de halve ltr. review er wel twintig reviews staan die helemaal weg van het product zijn.

Daarom kun je ze het beste allebei lezen ;).
Het laat in ieder geval dat reviews een behoorlijke mate van subjectiviteit in zich hebben. Ik gebruik ze hooguit als een grove indicatie. Niet als objectieve wetenschap.
 
Klopt natuurlijk,
Maar ik weet nu inmiddels wel door de regels heen te lezen en te filtereren, daar waar nodig.
Soms wordt een review van bv twee sterren, gecorrigeerd door andere door te schrijven dat het product wel werkt of verkeerd gebruikt wordt. :scream:
Voor een rookie zijn de review toch wel hele belangrijke informatie..:innocent:
 
Zeker weten, daarom hebben wij het systeem ook. Wij snappen ook prima dat mensen een goed onderscheid kunnen maken. Maar soms zitten er 'professionals' tussen die een nogal aparte perceptie hebben haha. Wij kunnen er hier wel om lachen.
 
  • Leuk
Reactions: DarthVader
Mij was dat ook al opgevallen,
Ook bij de .nl site is dat af en toe.

Soms zitten er echt stomme reacties tussen, maar dat kan iedereen zelf filteren.
Wel denk ik ook dat als iemand een goede reactie achterlaat die niet positief is(maar goed onderbouwd) dat een reactie van carclean daarop een mooie aanvulling kan zijn met bijv. Een tip of wat de gebruiker wellicht niet goed heeft gedaan.
 
  • Leuk
Reactions: DarthVader
Ik zet soms alleen maar een review als ik bij een product zie dat één-of-andere beunhaas het helemaal verkeerd gebruikt en daarom een negatief beeld geeft. :p

''Smeerde de klei over mijn voorstoel, maar hij ging niet glimmen. Slecht product!''
 
Dat is inderdaad super @Quantoxx soms lees je ineens iets, wat kant nog wal raakt.
Dus dan is het fijn dat er pro's zijn die corrigeren.
Maar persoonlijk lees ik nu (ben nog maar net begonnen) erg vaak de reviews en krijg daar echt wel de juiste handvatten mee aangerijkt. :cool:
 
Ik lees inderdaad ook veel reviews. Maar toch weet ik dat je, je er niet op vast moet pinnen. Maar je kunt kijken wat aanneembaar is. Ook vind je zo soms tips over hoe je het product moet gebruiken. ;)