• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

RFA stelt zich voor

RFA

Detailing addict
19 nov 2017
10
60
31
Den Haag
Ik ben RFA, 24 jaar en wil graag meer leren over het goed schoon krijgen van "mijn" auto. Sinds vorig week, lees ik stil mee op het forum. Inmiddels ook wat spullen bestelt bij CarClean, dus ook tijd om mijn vragen hier los te laten.

Mijn auto staat tussen haakjes, omdat het een leaseauto betreft. Desondanks ben ik hier zuinig op, en niet van plan om deze een wasstraat in te rijden. Het rijden in een schone/nette auto geeft naar mijn mening veel meer rijplezier.

Ik ben sinds 3 november in het bezit van een eGolf (Golf 7). Nogmaals juist omdat het een nieuwe auto betreft wil ik hier zuinig mee omgaan en goed onderhouden in het wassen.

Verder ben ik opgegroeid waarbij mijn vader gebruik maakte van middelen zoals Commadant 4 en Mer. Uiteraard was dit een tijd zonder een forum zoals deze, en is het nu alleen maar mooi om hierin verder te groeien en producten beter te leren kennen en beoordelen.

Ik zal dit forum met veel interesse volgen, en zo nu en dan zeker wat vragen stellen. Sterker nog ik heb genoeg vragen, waarbij de komende tijd topics geopend zullen worden. Van de mede forumleden hier hoop ik nog veel te leren.

Mochten er verder nog vragen/opmerkingen zijn dan hoor ik dit graag.
 
  • Leuk
Reactions: Dany
Welkom RFA! Er zijn idd een hoop topics om je in te lezen. Ik ben nu een goed half jaar lid op het forum en kom nog steeds oudere topics tegen die ik nog niet gezien had
 
Welkom hier!
Ik zie een lease auto gewoon als jou auto hoor, jij rijd erin, jij betaalt er (vaak) voor dmv bijtelling, je hebt alleen geen inruil over een paar jaar, dus voor mij gewoon jou auto.
Veel plezier met lezen en detailen.
 
  • Leuk
Reactions: RFA en tembaco
En gebruik je deze producten nog, of is dit nu inmiddels een gepasseerd station?

Stiekem zijn al mijn showoffs hier op het forum inderdaad nog gewoon met Commandant en Mer. ;) Hihihi.

Jokes jokes. :) Inmiddels weet ik wel dat Commandant wel geinig spul is, maar er veel beter spul verkrijgbaar is. Zelfde gaat op voor de Mer. Allebei prima voor de persoon die alleen weet dat zijn auto wielen heeft. ;)
 
Laatst bewerkt: