• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ricardo Corsa C

Ricardo92

Detailing addict
14 jun 2012
113
65
32
Zwijndrecht
Hallo Mensen,

Ben Ricardo, 20 jaar en rij een Opel corsa c in zwart metallic uitgevoerd.

Lees al een tijdje mee en heb al een aardige verzameling opgebouwd waarvan een hele hoop bij die hele fijne winkel uit Berkel en Rodenrijs vandaan komt:)

Mijn Hobbies?? Uhmm..
- Auto tuning
- Auto detailling
- Vrachtwagens
- Muziek/Films
- Ga ook graag naar een circuit toe

Ik bezoek geregeld meetings ed. en ga in Februari eindelijk de dap clinic volgen zodat ik met mijn dap900 de corsa in nog betere show staat kan brengen:jippie

Inmiddels zijn de portierramen geblindeerd in de lichste tint en heb ik een hand wash only sticker boven de corsa sticker geplakt. Ook worden de stootstrips as. zaterdag verwijderd.

Wat ik daarna nog ga veranderen weet ik nog niet. Tips of suggesties zijn van harte welkom:)
]4[/img]

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op het CC forum !

Verwijderen van die stootstrips is wel een dingetje hoor, is zeer de vraag of je die markeringen er nog wel uit / wegkrijgt.
Ook actief bij Corsa-C-Drivers toevallig ?

Gr. Arjan

Welkom!
Een Corsa C is een mooie auto, heb er zelf ook eentje gehad (ook zwart metallic).

De stootstrips in de bumpers zijn erin geklikt, als je de bumper eraf haalt is het niet zo moeilijk om ze eruit te halen. Je moet de gaten dan wel opvullen natuurlijk...
Stootstrips in de deuren heb ik geen ervaring mee, die had ik niet (had de sport uitvoering).
Tenzij jullie in Nederland iets anders bedoelen met stootstrips en ik de bal hier volledig naast sla :-p

Verder, geef ons alvast foto's van voor de winter dan? :-d

Nee het gaat om de stootstrips die op de deuren zitten met dubbelzijdig tape. Wanneer ze van de bumpers afgaan moet het hele zaakje overgespoten worden.

Jaa is me eerste auto dus ben er heel erg zuinig op:)

Foto's zal ik van het weekend er wel ff op knalle

Bij sommige Ctjes is de lijm van de stootstrips echt in de lak getrokken, en bij andere kun je de lijmresten met een caramelschijf snel verwijderen zonder schade.
Succes in ieder geval.

Ach ik zie wel wat eruit kom, als ik de resultaten bij andere zie die nog ouder zijn komt het denk ik wel goed:)

Voor de rest iedereen bedankt voor het warme welkom