• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rich@rd stelt zich voor

Rich@rd

Detailing rookie
25 sep 2009
44
7
Hallo,

Even voorstellen ik ben Richard dus, 41 jaar en sinds 4 sep jl getrouwd! In het dagelijks leven ben ik Weginspecteur bij Rijkswaterstaat in de regio Rijnmond. Van een collega die in de tuningwereld zit had ik een setje met poets spullen gehad als trouw cadeau :lol

Na dat ik het heb geprobeerd en op Meguiar's had gegoogled kwam ik op deze site terecht. Wij zijn nu in het bezit van een fiat panda uit 2005 die ik van de week voor het eerst heb gewassen met die Meguiar's shampoo en daarna met de Ultimate quik wax in de was had gezet.
Leuk resultaat dacht ik nog tot ik hier ging lezen en vergeef me ik lag in het begin in een deuk! reviews over een droogdoek haha, maar goed verder lezen en ja hoor de 1e bestelling is al gedaan! Bedankt hoor :-d

En nu ga ik even een vraag stellen over me panda maar dat doe ik maar in een ander forumgedeelte.
Hier nog een plaatje van de panda

P1000707ken.webp