• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

rickk stelt zich voor

rickk

Detailing addict
2 nov 2008
112
62
Hallo,

Ik ben Rick en ik ben al jaren gek van detailen.

Na 8 jaar lang vanalles te hebben geprobeerd op m'n BMW E30 uit '86 is (was?) dit sinds kort mijn nieuwe slachtoffer:

3173679534_ef5576e6cc.webp

(da's 1x meg's dc paint cleaner, dc polish en 2 lagen nxt - alles met de hand)

Helaas heeft ze eergisteren in een kop-staart botsing wat krasjes opgelopen die ik er zelfs met de producten van Carclean.com niet uitpoets:

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

3173677674_e322519a1e.webp

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Kortom, momenteel in diepe rouw aan ongeduldig het wachten op de afwikkeling van eea. :-/

Toch voel ik me verplicht om ff snel een berichtje achter te laten, zo on-Nederlands goed vind ik de service van Carclean.com. Goed werkende webshop, nette prijzen, veel producten die moeilijk te krijgen zijn in Nederland (een betaalbare polijstmachine bijvoorbeeld!!), en bovendien wordt je eens niet ge*****d met de verzendkosten.

:cool 2x besteld, 2x de volgende dag geleverd, zelfs met kadootjes erbij, echt SUPER :cool

Hopelijk pakt bovenstaande nog een beetje goed uit en kan ik binnenkort zo'n DAP500 gaan bestellen ]d~^

Welkom!
Een heel erg mooie bmw (op de eerste foto)! :cool

Hoop voor je dat de schade netjes en vooral snel wordt opgelost!!! Succes (en sterkte!!) ermee!!

Welkom! Mooie auto, maar echt doodzonde van die schade. Hopelijk zie je er niets meer van. Gerepareerd heeft de achterkant iig wel 1 voordeel: hij is weer swirlvrij (voor zover dat ie dat nog niet was)

Ondertussen is de BMW weer terug: :jippie

3169510507_9638cc1c9d_b.webp

3170340362_33622bdd45_b.webp

3109633549_8b38bc213b_b.webp

:love

De schadehersteller heeft *super* werk afgeleverd, geen kleurverschil, geen stofjes, tranen, sinaasappelhuid of overspray, echt perfect!

Bovendien is de hele auto geweldig goed gepoetst, nergens een swirl meer op te bekennen en geen enkel spoor van de poetsmachine, heel fijn zo voor de winter. Op bovenstaande foto's heb ik alleen maar een laagje Collinite 476s toegevoegd.

Niets dan lof voor dit bedrijf.. zelfs de primer achter de bekleding van de kofferbak is verlopend gespoten.. lijkt wel een detailer :lol

Hey Rick,

Fijn dat je de auto weer in goede staat terug hebt. Hij ziet er erg goed uit op de foto's moet ik zeggen. Erg mooie glans en reflectie, zeker voor deze kleur!

Ik heb je aanmelding trouwens gemist zo te zien, alsnog welkom op het forum! :)

Tevens is er ook een Candy White Golf V GTI LE240 bijgekomen:

3071445079_1262b7c3bd_b.webp

3070632545_550ff385ef_b.webp

Kortom, weer genoeg te poetsen voorlopig :lol

Xizer zei:
Jeetje hey mooie wagen man! Een Bmw én een Golf V GTI?? De golf voor in het weekend ofzo?! :lol

Haha, gek genoeg is het net andersom.. de BMW is van mij (en m'n vriendin) de GTI is "van de zaak", ik moet weleens ergens snel zijn :lol

Thanks overigens ,^^

Bmw ziet er zeker netjes uit!!! :cool
Niet veel schadeherstellers leveren auto's zo netjes af.
Meestal ontdek je achteraf nog het één en ander!
En erg mooie Golf!
Twee hele mooie kadootjes voor onder de kerstboom, ondanks dat je dan wel een erg grote kerstboom nodig hebt ;)

Tjonge, da's even wat anders om op het werk te komen dan een Lupo 3L :-b
Prachtig zo'n GTI van de zaak en de BMW is ook weer fantastisch!
Lekker van genieten.

De beemer is prachtig hersteld! Ook de naden zijn even groot (op de foto iig). Altijd een pluspunt als een schadehersteller oprechte zorg en aandacht heeft voor z'n werk. Had ik al gezegd dat ook de Golf er heel erg goed uitziet? :cool

Hoezo die heeft toch ook een mooie GTI? Nouja de vorige keer was ie wel EERRGGG vies!, weinig van de gepolijste detroit velgen te zien:-b