• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

rimave's ride

rimave

Detailing addict
9 nov 2008
58
52
Nu neus ik hier al zo lang rond en nog steeds heb ik me niet voorgesteld. :schaam
Mijn naam is Richard, woon in het hoge Noorden en rijd in een Yaris. Een electric blauwe Yaris (zo heet de kleur nou eenmaal).
Dit is mijn 3e Toyota. Bevalt prima, dus als er ooit een andere wagen komt zal dit hoogst waarschijnlijk ook wel weer een Toyota worden.
Ik heb het poetsen van de auto altijd al een leuke hobby gevonden, net als het aanpassen van de auto.
Ik was altijd zeer tevreden over de Excalibur reeks van Valma, maar dat valt in het niets bij de spullen die ik nu heb.
Met Meguiars ben ik begonnen, maar ik nijg nu steeds meer naar de spullen van Poorboys World.
Ik heb inmiddels ook mijn vader al aan de betere poetsspullen geholpen. Hij is ook overtuigd. :)
De laatste aanwinst is de DAP500 die ik hopelijk deze week nog even ga uittesten.

Nog even wat plaatjes van mijn ride:

tint2.webp

tint4.webp

De laatste aanwinst: Morette koplampen:

morette_boos.webp

Ziet eruit als de best verzorgde Yaris van Nederland! Die koplampen heb ik nog nooit gezien!
Welkom en poets ze.

Even wat updates, want de Yaris heeft al weer wat veranderingen ondergaan.
Zo zitten er nu originele Toyota LED achterlichten in (alleen geleverd op de Yaris in Japan):

led_yaris_1.webp

led_yaris_4.webp

Een originele Toyota armsteun (ook alleen in Japan geleverd).
Inmiddels heb ik hem ook in kleur van de rest van het interieur gespoten.
Er moet alleen ooit nog eens een zwart stofje op:

armsteun1.webp

Een carbon splitter:
cone_lip.webp

Deze ga ik in kleur van de auto laten spuiten.
Heeft iemand daar misschien ervaring mee?
Hoe pak je zoiets aan?

En als laatste de nieuwe velgen:

nieuwe_velgen1.webp

nieuwe_velgen2.webp

Zo, de garage is weer up-to-date. :cool

Hehe, ik neus hier al wat langer rond, undercover, en heb ook al via carclean een poetscollectie samengesteld.
Ik heb er alleen nog nooit een showcase van gemaakt. Dus dat zal ik binnenkort maar eens doen. :-d

Grappig touwens, men vind de koplampen meenstal niets, waar ik de auto ook laat zien.
Ieder z'n smaak, maar er komt wel een zooi licht vanaf. Er zit geen xenon in, maar die twee kleine lampjes naast de grill gaan ook aan als ik groot licht aanzet.
Dan heb ik dus vier koplampen aan; de twee grote op H4 groot licht en die twee kleinere op H1.
Dat geeft behoorlijk wat licht.

Tja, Morette is ook koplampen gaan maken met de intentie om auto's een grotere lichtopbrengst te geven.
Het hele verhaaltje staat wel op morette.com.