• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

robert stelt zich voor

robertGSI

Detailing rookie
15 apr 2012
12
0
hallo,

ik ben robert, 22 jaar en kom uit het mooie noordholland (omgeving hoorn)

op mn 18de begon ik met een mitsubishi colt. na een half jaar werkt deze neus een stukje korter helaas.
daarna een overstap naar opel gemaakt, ditmaal een corsa b 1.2 16v uit 99. opc blauw, en sport uitvoering.
na een jaar werd het tijd voor iets meer auto, dus zoeken zoeken zoeken, en niets vond ik zo degelijk en simpel als een opel.
stomtoevallig ging ik mee met mijn vader die een andere auto wou, en toen kwam ik een opel astra g uit 2002 tegen. binnen 1 uur was die zo goed als gekocht:D

DSC_1524.jpg

DSC_1528.jpg

DSC_1548.jpg


letterlijk van orgineel naar zo gebouwd als op de foto's/

na een goeie 3 jaar kwam deze tegen de vangrail, (olie op de weg) en vond het de moeite niet meer om op te knappen, + het feit dat er maar een simpele 1.6 8v onder de kap lag.

na een bezoek aan 1 garage reed ik weer in een opel astra f 1.6 16v uit 98. een 5 deurs.
van een oud vrouwtje geweest, 172000 gelopen, onderkant roestvrij, wielrandjes vertonen wat blaasjes, verder perfecte auto en zeer netjes van binnen.

DSC_0248.jpg

DSC_0242.jpg

DSC_0234.jpg

DSC_0240.jpg



sinds de brommertijd ben ik al in aanraking met het poetsen, mijn auto's, en al vele andere vaak mogen doen.
heel rustig aan kwam ik op deze site, en heb hier ook het 1 en ander bestelt.

inmiddels begint de interesse in het betere poetswerk te komen.
dus hoop dat ik hier kan vinden wat ik zoek.

gr, robert
 
Welkom op het CarClean forum !

Mooie Astra G, maar OPC blauw is (was) ie zeker niet aangezien die kleur alleen op de OPC is en wordt geleverd + dat die kleur metallic is en dat is deze kleur volgens mij ook niet.
Je hebt er in ieder geval een leuke Astra F voor terug gekocht. Hopelijk beleef je aan deze net zoveel plezier als aan je vorige Astra.

Groetjes Wilma
 
@ wilma: de corsa b was echt opc blauw, ardenblue.
heb er alleen niet 123 een foto van helaas.
had er destijds booskijkers op, en had de motorkap bijgespoten, zodoende kwam ik er achter dat het een echte opc kleur was.
 
Robert,

Denk dat Wilma dat stukje "corsa" niet heeft gelezen en ervan uit ging dat je je Astra bedoelde.

Welkom op het forum trouwens !
 
dankje, leuk om wat mensen van het opel forum te zien.

@juffert: had wel verwacht dat je hier zat, aangezien je zoveel van poetsen/middelen weet)