• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rob's Collectie...

Rob84

Detailing rookie
20 okt 2008
18
0
Na z'n 2,5 jaar verzamelen...

full.jpg


Bovenring links naar rechts: PB Bug Squash, CG Final Polish, CG CGC 1, CG CGC 2, CG Polishing pad conditioner, CG BLITZ, Smart one, CG New car smell, CG Maxi suds II, PB Trim restorer, CG Streak free window clean, Smart Sealant, P21s Paintwork cleaner

Onderring rechts naar links, Gloria dual action sprayer, Meg Trim detailer, Meg Plastix, Meg Tech protectant, Meg QD, Meg QW, Meg #83, Meg Step 1, Meg Step 2, RainX, Meg NTX Tech Wax, Meg Endurance Tire Gel

Potjes Rechts naar links: P22S concours wax, CG Petes 53, Smart Concours past wax

Het kleine zakje is Wolfgang Polishing pad rejuvenator

De stapel doeken rechts zijn 30 40x40 microfibers, daar naast 3 miracle dryers en de doos achterin zijn 100 microfiber applicators.
De rest is wel duidelijk... ;)

full.jpg


De SPA is voor de dorstige Detailer ;)

full.jpg


Extra aanvullingen: Dodo juice Straight Eight panel pot kit , PB Black hole, een pompje voor de Hyper wash en nog een heavy polishing pad voor de dap. In bestelling: Super Snow Foam, Dodo Juice - Gentle Grey paint putty, Chemical Guys - Extreme Top-Coat sealant + 3x Carnauba, Dodo Juice - Mint Merkin en via het "grijze circuit" het drie delige collinite set (sorry Tim)

Het enige wat ik nu nog nodig heb is mooi weer of onderdak om het allemaal te gebruiken :)
 
Mooie verzameling hoe bevalt hyperwash die is toch niet zo heel goed voor wax als ik het goed begrijp?
 
turbulence zei:
mooie verzameling!!! :)^

what the hell moet je alleen met 100 applicator pads????

Is dat niet te vertalen naar de huistekst van één van onze mede-forummers... iets van: een goede raad is een voorraad?? ofzoiets.
 
Applicators zijn idd voorraad :)
Zijn vergelijkbaar met de even coat van Meg's alleen zijn deze rood en een heel stuk goedkoper ;)

Wat betreft de hyperwash, deze bevalt tot nu toe het beste, heel zuinig in gebruik :) Heb hem alleen nog op Pete's 53 kunnen testen en dat bleef prima zitten.
 
Leuke Collectie..! :)^

Mensen vergeten wel eens dat hyperwash zeer sterk geconcentreerd is ,je hebt maar 20 ml nodig voor 10 liter ,en als je er dan zomaar wat inkwakt dan kan het inderdaad slechte gevolgen hebben voor de waxlaag (net zoals iedere shampoo waarvan te veel wordt gebruikt). Maar het is geweldig voor velgen en Foamen.
 
Zo vandaag dit er bij gekregen...

full.jpg


En na goed voorbeeld van een paar anderen eens gaan kijken op Ebay voor wat systainers om het netjes op te ruimen.

Na een mazzeltje op Ebay:
full.jpg


En dan willen jullie natuurlijk ook de inhoud zien. :grinning:

Sys1:
full.jpg



Sys2:
full.jpg



Sys3:
full.jpg



Sys4:
full.jpg


Sys5:
full.jpg
 
Wat een gave systainers heb jij op de kop getikt, ik ben er jaloes op.

Ik ga ook maar eens internet kijken of ik zo'n mooi opbergsysteem kan vinden.:ja
 
nicknameless zei:
Echt een supersysteem die koffers.

Mag ik vragen wat je voor die hele stapel betaald heb?

Groet, Patrick

Echt geweldig :)

Maar natuurlijk €125,- incl verzendkosten uit Duitsland :party: Super prijs al zeg ik het zelf :)
 
125 euro? Damn, dat is echt fucking goedkoop 8o

Als je uitgaat van de normale prijs van het stapeltje koffers + trolley, dan zit je bijna op 307 euro ex btw...

8-())
 
nicknameless zei:
125 euro? Damn, dat is echt fucking goedkoop 8o

Als je uitgaat van de normale prijs van het stapeltje koffers + trolley, dan zit je bijna op 307 euro ex btw...

8-())

Vond ik ook :)

Maar de "normale" prijs in Duitsland is denk ik ook al goedkoper.

Als je op Ebay zoekt naar "Systainer set" vliegen ze voorbij voor veel minder dan in Nederland.
 
Mooie systainers hoor :)^

Gebruik ze zelf ook sinds n jaar of 7 en nog steeds tevreden !
Heb ze trouwens ook via Ebay.de gekocht destijds voor 150 euro

Gr. Arjan