• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Robzor stelt zich voor

Robzor

Detailing trainee
22 mei 2012
9
47
43
Hallo mede-detailers!

Na al een hele poos op het forum te hebben gelezen vond ik het nu wel eens tijd om mezelf voor te stellen en mee te posten.

Mijn naam is Robert, 31 jaar en woonachtig in het brabantse dorpje Aarle-Rixtel. Van beroep ben ik bouwkundig tekenaar. Momenteel teken ik twee dagen in de week winkelinrichtingen voor de Lidl. Niet waar ik voor gestudeerd heb, maar het is leuk werk, leuke collega's en in deze lastige tijden is het fijn om bezig te zijn.

Sinds juli 2011 rijd ik een Volvo V40 2.0T uit 2003. Een heerlijke wagen dat tevens mijn grootste hobby is. Ik ben redelijk actief op het volvo40forum waar ik ook veel meetings bezoek. Grotendeels door het detailtopic op dat forum heb ik het detail-virus te pakken gekregen. En jullie weten; heb je het eenmaal te pakken, dan kom je er niet snel meer vanaf! Constant blijf je nieuwe middeltjes proberen om het mooiste resultaat te krijgen. M'n V staat 's nachts altijd binnen, maar toch geef ik haar elke 1-1,5 week wel een wasbeurtje. Therapeutisch werk voor mij :P.

Hier een aantal plaatjes van mijn Volvo'tje:

IMG_1970.webp

IMG_1985.webp

IMG_8684Large.webp

Van harte welkom hier!
De blauwe kleur van de Volvo spat hier wel akelig hard van het scherm af ;)
Veel plezier op dit erg mooie forum:-)^

Welkom hier. Enne, mooie wagen! Mijn ex-V40 is volgens mij net na die van jou op kenteken gezet!

V401.webp

Dank voor het welkom allen!

Retcod, dat is inderdaad tof! Jij had een prachtige V. Originele sports edition. De mijne is een Europa sports, maar hij lijkt enigszins op de sports edition door de arcadia's en de witte side markers.

Waarschijnlijk is jouw V40 één van de mooiste op de weg. Ik zie nog maar weinig mooie exemplaren.