• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Roel uit Limburg komt kijken!!!

Roel

Detailing trainee
25 jul 2012
2
32
Hallo Carcleanforummers,

Mijn naam is Roel, 37 jaar oud, getrouwd en een zoon van 1 jaar, woonachtig vlakbij Roermond. Al een tijdje anoniem hier rondgekeken maar werd nu tijd voor een echte registratie. Reeds enkele bestellingen mogen plaatsen bij Carclean, echter allemaal diverse producten, van Mothers FX wax tot klei van Pinnacle enzenz. Ik dacht altijd dat mijn collectie al heel wat voorstelde maar daar ben ik van genezen toen ik dieper hier op het forum ging neuzen:-b

Maaaarrrr, vandaag heb ik de stap gezet om voortaan mijn waggel niet meer helemaal met de hand te onderhouden dus heb ik de volgende producten besteld:

Polishing Power - DAP900 V2 Raffini Starterskit - Lite Edition
Monello - SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad
Monello - SmartPads CCS 5.5 inch Concorso Finishing Pad
Poorboys World - White Diamond - 473ml
Poorboys World - EXP Pure Sealant - 473ml
Poorboys World - Spray and Wipe - 473ml
Monello - Peluche Bianco Trio
Monello - Peluche Verde - 45x45cm

Oef, kost wat maar dan heb je ook wat. Zelf ben ik nog in het bezit van enkele andere poetsmiddelen, applicator pads, dryingtowel, klei etc.

Jajajajaja, jullie lezen het goed, ook ik ben besmet met het detailervirus en omdat er voorlopig nog geen medicijn te verwachten valt om dit te bestrijden heb ik er maar aan toegegeven:lol

Dus, samengevat, binnenkort maar eens aan de slag met het otootje van mijn vrouw want die moet effe goed onder de poets-loep worden genomen. Is een micraatje uit 2001 en omdat mijn vrouw niet zo van het autopoetsen is zal ik me maar opofferen.

Tzt wil ik mijn eigen vervoerwielert extra aandacht gaan geven, een Insignia van 2011.

Buiten1.webp

Zodra ik aan de slag ga laat ik het jullie weten. Eerst vol verwachting mijn pakketje gaan opwachten.

Greets,
Roel

Welkom! Zo te lezen heb je al een aardige collectie detail producten bij elkaar gekregen.
Zelf heb ik afgelopen weekend de DAP cilinc gevolgd bij CarClean. Erg leerzaam en ook gezellig, misschien een aanrader voor je? Heb alleen nog geen DAP gekocht (nog eens kijken hoe ik dat thuis ga uitleggen)

Veel plezier.

Welkom!

Clinic is aan te raden!
Mooie set..heb bijna hetzelfde afgelopen zaterdag besteld en nog een paar dingen. Nadat ik op mijn eigen wagen zag wat het echt deed en kon doen. (-ook nog als demo auto die dag!)
Nog enkele artikelen erbij en dan kan ik er ook tegenaan, have fun!

Roel uit Limburg welkom bij het carclean forum.
Kom zelf ook uit Limburg (Holtum) werk zelfs in Roermond.
Alvast succes met het detailen.