• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Roest vlekken van imperiaal

volvo850

Detailing addict
4 feb 2009
99
55
Ik ga na de grote vakantie een VW transporter doen,maar deze heeft nogal last van die die roest druipvlekken8-o .Het gaat om een witte transporter. Nu wat kan ik het beste doen ? Ik zat zelf Iron-x te denken en daarna polijsten.Of zou de roest in de lak zijn getrokken en wordt het een gevalletje erg jammer:'(

of het te ver heen is weet je pas als je het heb geprobeerd. Mijn ervaring is dat je best veel kunt bereiken in dit soort gevallen met iron-x.

Ja dat klopt ,eerst proberen ,ga ik ook doen:ja Maar ik dacht als het echt geen haalbare kaart is dan weet je tenminste dat het niet aan je zelf ligt,of dat er nog andere manieren zijn om dit op te lossen.
iig bedankt:cool

Die heb ik nog niet maar wel de soapgel en de de spray,maar idd dat is wel een idee als het daar niet mee lukt.

Zo de roest is verdwenen:jippie gewoon met de spray van iron x ,zie de faeutaeus
DSC_7493.webp

DSC_7492.webp

DSC_7501.webp

DSC_7499.webp

RST-Smurf zei:
Flink bezig geweest om van een paarse een witte te maken :lol w^^w

Das idd goed gelukt:lol Ik heb de bus daarna nog gepolijst PB-EX er op gezet en het ding kan er weer ff tegen