• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rotary clinic I 19 september 2010 : polijsten en lakherstel met de rotary

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.686
200
Berkel en Rodenrijs
Edit: nieuwe datum!!

Voor 19 september 2010 hebben we een rotary clinic gepland staan, voor de detailers die een opstap naar de rotary willen gaan maken, is dit een leerzame dag.

Tijdens deze machinale clinics leer je hoe je efficiënt en ontspannen met een roterende machine kunt werken, je krijgt praktische tips en je kunt zonder risico oefenen op onze testpanelen. Ook kun je, indien gewenst, op je eigen auto aan de slag. Gedurende de dag zullen onze medewerkers je actief begeleiden en voorzien van persoonlijk advies.

Machinale ervaring gewenst (bijvoorbeeld met een Dual Action Polisher).

Agenda:

11.30 - ontvangst bij Carclean.com met koffie, thee, fris etc.
12.00-13.00 - Uitleg over machinaal detailen
13.00-13.30 - Lunch: broodjes met koffie, thee, fris etc.
13.30-17.00 - Praktijkmoment waar je zelf aan de slag kunt gaan! Daarbij kan er gebruik gemaakt worden van de middelen die wij hebben staan.

Kosten € 35,- per persoon, introducee zonder eigen auto € 15,-

Minimum aantal deelnemers 12

Heb je interesse? Kijk dan hier:

https://www.Carclean.com/Clinic.aspx?id=10


 
Laatst bewerkt door een moderator:
Naar mijn mening zit er een aanzienlijk verschil tussen lakherstel met de lakstift en het werken met een rotary. Afgaande op de allereerste DAP clinic denk ik dat de 'lakstift' er niet bij zit. Daarvoor zou beter een aparte clinic georganiseerd kunnen, waarbij ook wetsanden wordt meegenomen.

Helaas kan ik er niet bij zijn. De 25e zit ik ergens in India. Volgende keer beter! ;)
 
Tim zei:
Lakstift zit er niet bij, dat is meer geavanceerd lakherstel met wetsanding.

Verwachten jullie dit jaar nog iets in die richting te organiseren, of kun je daar nog niets over zeggen?
 
Indien ik mijn vader mee zou nemen, dan kost het voor hem toch € 15 als ik het goed lees ?

En worden de inschrijfkosten verrekend met evt aanschaf van producten ?
 
Quincy zei:
Indien ik mijn vader mee zou nemen, dan kost het voor hem toch € 15 als ik het goed lees ?

En worden de inschrijfkosten verrekend met evt aanschaf van producten ?

Kost inderdaad € 15,- voor een introducee (zonder eigen auto).

Inschrijfkosten worden niet verrekend.
 
Oke, duidelijk. Bedankt voor je antwoord Tim ;)

Weet nog niet zeker of ik zondag kom, wellicht wil ik 14 augustus komen tijdens de D/A clinic
 
ik wil ook wel komen


lijkt me leuk en leerzaam



maar minimaal 12? redden we dat?

of wordt het 1 op 1 clinic:-"