• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[RoyR] Peugeot 308 2014 Blanc Nacré

Das niet alleen op mp. Op Facebook is gewoon het zelfde aan de hand. Waar men met naam en toenaam bekend is. maar daar heeft men schijt aan blijkbaar.

Andere kant is wel, hoevaak ik dingen wel niet heb vast gehouden of ben thuis gebleven voor een afspraken met een koper en dan gewoon niet komen of de dad erna pas reageren met een of ander lul verhaal. Men wil alles kopen tegenwoordig, maar voordat je geld in je zak heb ben heel wat kopers verder.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Marktplaats handel is verschrikkelijk. Vaak zat gehad dat ik een auto te koop had en dat een koper wilde komen. Moet je dat ding reserveren enzo. Vervolgens komen ze niet opdagen en laten ze niets van zich horen.Het is verschrikkelijk.
 
Inmiddels alle 4 de velgen in huis.
Met 4 nieuwe naafdoppen en een nieuwe set vloermatten.

Nu nog kijken welke banden we gaan nemen!

20200312_102855.jpg
20200311_120958.jpg
20200312_103006.jpg
 
Ik was erg tevreden over Michelin Pilot Sport 4 banden, zelfs in regen volop grip. Hebben mn huidige (nieuwe) conti SportContact 5 toch wat meer moeite mee. Qua prijs zit er niet veel verschil in en de Michelin vind ik persoonlijk mooier :)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik was erg tevreden over Michelin Pilot Sport 4 banden, zelfs in regen volop grip. Hebben mn huidige (nieuwe) conti SportContact 5 toch wat meer moeite mee. Qua prijs zit er niet veel verschil in en de Michelin vind ik persoonlijk mooier :)

ik heb juist de ervaring andersom. Destijds bij aflevering van. Mijn 308SW direct laten voorzien van de Michelin’s PS. Later vervangen door Conti Premium Contact 6. Stuk fijner!
 
Hahah dat is wel enigszins apart..misschien is de 6 wel een stuk neter dan de 5. Mijn vader had onder zijn Tiguan ook de 5 maar bevielen voor geen meter. Waren ook vrij snel versleten ondanks goede uitlijning. Het blijft toch een gok want alle banden onder verschillende auto’s reageren anders, zelfs de velgmaat kan al voor veel verschillen tussen banden zorgen.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik was erg tevreden over Michelin Pilot Sport 4 banden, zelfs in regen volop grip. Hebben mn huidige (nieuwe) conti SportContact 5 toch wat meer moeite mee. Qua prijs zit er niet veel verschil in en de Michelin vind ik persoonlijk mooier :)
Hoeveel km gingen jouw ps4 mee?
Ik ben namelijk bang dat ze erg snel slijten...
 
Ik had ze liggen onder mijn ‘oude’ Scirocco, en zijn toch zeker wel 25.000km/2 jaar oud. Ik heb ze een keer omgelegd (voor/achter) om ze gelijk af te laten slijten. Er was nu nog zeker 5mm profiel op alle banden, 2 gaan er richting de 6. Mijn rijstijl is wel vrij normaal, uiteraard wel een keer optrekken en wat ‘lomper’ rijden. Ik heb wel het idee dat ze zachter zijn dan de conti’s, maar dat is slechts gevoel.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik heb sinds november Michelin Pilot Sport 4 onder mijn 159 liggen en ben er zeer tevreden over. Bakken met grip en zoals gezegd, ook in de regen. Ik verwacht dat ze zo'n 25.000 kilometer meegaan of misschien wel meer gezien wat voor kilometers ik maak. Vrijwel altijd over de snelweg waardoor de band minder te lijden heeft.
 
  • Leuk
Reactions: pwillemske en RoyR
Ik heb Continentals onder de Passat, zitten er al ruim 140 duizend km op :) Alleen voor vervangen door nieuwe bij 110k km dacht ik. Achter is nog origineel VW :)
 
  • Verbluft
Reactions: RoyR
Nadeel van Continental banden vind ik altijd de herrie die ze maken, daarom pak ik altijd Michelin, dan gaan ze maar minder lang mee maar de km die ze maken zorgen iig voor heerlijk comfortabele en stille kilometers.
 
@Altos ik heb als winterset de Conti TS860. Die vind ik zelf best stil. Maar ik heb inderdaad andere verhalen gelezen over de zomerbanden van Continental.
O.a lawaai en slijtage...

Zelf zat ik te denken aan de Pilot sport 4. Maar nu zie ik dat deze geen velgrandbescherming heeft. Grgrgr.
Dat wilde ik eigenlijk wel. Je weet maar nooit