Hoera, onze ID.3 is gerepareerd! Standaardprocedure waarschijnlijk, maar helaas is ‘ie door de krasstraat geweest na de reparatie. De rubber/kunststof details aan de zijkanten waren al niet in een al te beste staat, maar nu zijn ze helemaal niet meer om aan te zien. Ik weet zelf niet zo goed wat ik moet doen, een middeltje hiervoor zit nog niet echt in mijn arsenaal aan detailing spullen. Wat gebruiken jullie hiervoor?
En als ik dan toch bezig ben, hoe tackelen jullie hardnekkige insectenresten van (o.a.) de bumper? Ik krijg ze er met de spray van Nuke Guys (Bug Swipe Insect Remover) in elk geval bijna niet af. We merken dat de foam aanmaken met een wat hogere concentratie shampoo wel wat helpt, maar het blijft toch nogal zitten
En als ik dan toch bezig ben, hoe tackelen jullie hardnekkige insectenresten van (o.a.) de bumper? Ik krijg ze er met de spray van Nuke Guys (Bug Swipe Insect Remover) in elk geval bijna niet af. We merken dat de foam aanmaken met een wat hogere concentratie shampoo wel wat helpt, maar het blijft toch nogal zitten