• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rubbers deursponning

Joost91

Detailing chief
21 jan 2010
688
103
Ermelo
Goedenavond.

Bij de C-Max van mijn vader zijn de rubbers in de deuropening wit uitgeslagen. De rubbers die voorkomen dat het water naar binnen loopt. En dan vooral het onderste gedeelte , bij de dorpel. Wat kan ik gebruiken om dit weer mooi zwart te krijgen?

Zou PB - Natural Look Dressing hiervoor geschikt zijn? Heb afgelopen weekend AutoGlym Vinyl & Rubber care geprobeerd, maar dat werkte niet...
 
[h=1]303 - Aerospace Protectant[/h]
werkt goed, eerst met apc ontvetten.

als er waterdruppels op de nautral look van PB komt kan het gaan vlekken/ wit uitslaan.

gr.
 
Pietaah;n417960 zei:
[h=1]303 - Aerospace Protectant[/h]
werkt goed, eerst met apc ontvetten.

als er waterdruppels op de nautral look van PB komt kan het gaan vlekken/ wit uitslaan.

gr.


8-())Gezien de info (waarbij ik zou denken dat het bijv. bij een cabrio-dak ook regen te verwerken krijgt, verrast me dat.

Overigens is PB Trimrestorer misschien een optie?
 
Cordoba;n417981 zei:
8-())Gezien de info (waarbij ik zou denken dat het bijv. bij een cabrio-dak ook regen te verwerken krijgt, verrast me dat.

Onder dat product schrijft ene Tim van Put dat:
Tim van Put zei:
Groot minpunt: bij contact met water vlekt het (denk aan het openen van deuren in regen).



Revive is helaas niet op voorraad, zie ik..Heb nu 303 Aerospace Protectant besteld, van't weekend proberen of dat wat is.

Poorboys Trimrerstorer klinkt ook goed, ja :)^
 
Cordoba;n417981 zei:
8-())Gezien de info (waarbij ik zou denken dat het bijv. bij een cabrio-dak ook regen te verwerken krijgt, verrast me dat.

Overigens is PB Trimrestorer misschien een optie?

Dat is ook zo, in de omschrijving staat het wel omschreven. Maar als je naar beneden scrolt voor gebruikerservaringen zie je genoeg reacties zoals:


Gebruik het alleen voor binnen de auto. Buiten de auto wil het nog wel eens strepen trekken en vlekken als er vocht op komt.

Ook op het forum staan er genoeg ervaringen op en wordt het bijna altijd alleen aanbevolen voor interieur.
 
303 Aerospace werkt goed, daar doe ik het ook altijd mee.
Maakt ze weer netjes zwart, zacht en waterafstotend.