• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rubbers rondom ramen voeden

Jelle93

Detailing chief
22 mei 2019
52
75
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Binnenkort wil ik de rubbers rondom de ramen van mijn auto eens in een mooie dressing zetten (303 Aerospace of Gyeon Tire?). Mijn vraag is: Hoe brengen jullie dit aan? Plak je dan de rubbers af en breng je het aan met een kwast?

Ik wil namelijk geen dressing op mijn lak of ruit smeren. Zelfs als het aanbrengen lukt zonder te knoeien, dan is het lastig om later uit te wrijven met een microfiber doek lijkt mij.

Groet Jelle
 
Ik gebruik daar 303 voor en breng het aan met een pad ( of zo'n foam on a stick)
laat het ff een uurtje zitten en wrijf het residu weg met een stukje badstof handoek

Trucje wat je kan doen is bij ramen die open kunnen ff een krant rondom je raam en dan dicht doen. dan heb je het niet op je raam
 
  • Leuk
Reactions: Boszna en Jelle93