• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

VERKOCHT Rupes 21 mkiii Lux, Flex XFE 7-15 en PXE 80 Set en meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heijneker

Detailing guru
27 jan 2020
367
118
26
Ilpendam
Hey allemaal

In verband met aankoop eerste huis (wonderen zijn de wereld nog niet uit), kan ik wel wat extra geld gebruiken! Een deel van de poetsspullen die ik niet meer gebruik ga ik dus te koop aanbieden.

Dus bij deze te koop;

Rupes BigFoot LHR21 MKiii LUX Kit!

Link naar de CarClean Webshop!

Ik heb de RUPES slechts een paar uurtjes gebruikt, maar het is niet helemaal mijn ding. Conditie is dus goed, op wat krassen in de behuizing aan de onderzijde na, helaas. Dit komt door de pad washer die ik gebruik. Verder is alles wat in de kit zit ongebruikt en nog in verpakking. Eventueel heb ik ook nog wat extra pads erbij, welke ik niet gebruik. Zelfs de originele RUPES kartonnen doos heb ik erbij.

Gekocht op 29 November 2021 bij CC voor €635.

Vraagprijs: VERKOCHT

Biedingen welkom!

Tevens te koop:​

FLEX PXE 80 10.8/2.5 SET

Link naar de CarClean-webshop!

Inclusief veel 75mm 3M schuurschijven, van 1000 t/m 6000 grit t.w.v. €200. Ook nog wat Rupes denibbing schuurpapiertjes. Ook inclusief verscheidene Pads van Rupes, Optimum Polymer Technologies en Meguiar's. Èn óók nog inclusief APS spullen, zoals een extra 50mm steunplaat en een beter gebalanceerde 75mm steunplaat, verlengas voor roterend en adapter voor polijstcones. Set is netjes, wat oppervlakkige krassen op de container. Verder werkt alles naar behoren en hij is niet heel veel gebruikt. Ik gok rond de 10 uur bedrijfsduur.

Gekocht op 14 juni 2021 voor €459​

Totale nieuwprijs van all extra spullen ligt rond de €350. Ik gebruik hem nu bijna niet, maar hij hoeft niet per sé weg, dus:

Vraagprijs: VERKOCHT​

FLEX XFE 7-15 150 & 125MM

Link naar de CarClean-Webshop!

Deze Polijstmachine daarentegen, is goed gebruikt! Maar hij werkt nog steeds fantastisch. Ik gebruik hem alleen nooit meer, dus hij mag weg voor een leuke prijs. Inclusief 125mm en 150mm steunplaat en imbussleutel. Ik heb deze op 7 november 2020 tweedehands gekocht en hij was daarvoor slechts één keer gebruikt. Ook hiervoor heb ik waarschijnlijk wat pads extra.

Gekocht op 24 Juli 2020 voor €379.

Vraagprijs: VERKOCHT

Biedingen welkom!

En meer!
Maar niet van CC helaas! Stuur mij een DM, of kijk even op Marktplaats!

Het liefst ophalen in Ilpendam (vlakbij Amsterdam), maar verzenden is ook mogelijk.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.