• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rupes app

Ja klopt, zo'n schema van beide heb ik inderdaad meermaals voorbij zien komen. Als alles in een app stond, waarbij je kan selecteren op merk, pad, polijstmiddel en machine (DAP/Rotary), dan zou dat verrekte mooi zijn :heart_eyes:
 
  • Leuk
Reactions: PA27506
Ja dat wel natuurlijk. :grinning: En als een bepaalde combo voor je werkt moet je daar ook bij blijven vind ik. Maar soms is het wel handig als je wat wil experimenteren en/of je je favoriete merk pad en polijstmiddel niet hebt gevonden :)
 
zeker handig, maar ik zou niet blind op varen en zo maar te beginnen. Ik zie meer in de testspot zoals @Quantoxx al noemde.
Als beginnend polijster ga ik rustig aan beginnen.
 
Leuk zo'n app, maar als je de lak van een bepaalde auto nog nooit hebt aangeraakt, hoe weet je of lak hard of zacht is, sticky of niet enz? Zo'n app is misschien een beginpunt voor een beginnend detailer, of voor iemand die producten (nieuw merk/ nieuw polijstmiddel) voor het het eerst gaat gebruiken, en met zo'n app kun je een keuze maken voor testspot. Overigens zelfs al weet je alles van de lak, en krijg je de perfecte combinatie voorgeschoteld door de app, dan nog zullen persoon X en persoon Y niet hetzelfde resultaat halen, door verschil in polijsttechniek tussen beide personen.
 
  • Leuk
Reactions: Juffer1