• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

TE KOOP Rupes Bigfoot Nano Ibrid Long Neck ultra complete set

mboots

Detailing chief
27 feb 2012
107
95
Wegens te weinig tijd moet ik helaas deze schitterende set verkopen. Ik heb de set nieuw gekocht bij Carclean en maar een paar keer gebruikt. De meeste pads en polijstmiddelen zijn dan ook nog in nieuwstaat.
Daarbij heb ik extra een set Nanolex pads gekocht, omdat deze veel mooier en fijner zijn afgewerkt. De enkele kleintjes zijn 1 keer gebruikt de rest is nog nieuw in de verpakking.
Verder heb ik een extra set nat/droog schuurpapier gekocht in verschillende korrels, van 3000 naar 100. Deze zijn met klittenband en dus gelijk op de Ibrid te gebruiken.
En nog van Ali ex press een setje met 10 kleuren en verschillende hardheden pads. Ooit 1tje gebruikt voor het polijsten van het dashboard omdat ze lekker dik en zacht zijn.
De monello Veloce = 99% vol
Monello Mezzo = 90% vol
Monello Finale = 90% vol
De rupes polijstmiddelen zijn 95% vol.

Prijs 500 euro!

Bijlagen

mboots

Detailing chief
27 feb 2012
107
95
Ja ... maar er zijn een paar geïnteresseerde maar nog niets concreets.