• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

VERKOCHT Rupes Ibrid Nano short neck set

Status
Niet open voor verdere reacties.

Esmid

Detailing addict
22 mei 2019
106
55
Groningen
Aangeboden:

Zeer mooie Rupes Ibrid Nano short neck set.

Machine en attributen zijn in zeer goede staat en tevens compleet.

Machine is +-1.5jaar geleden aangeschaft door een bedrijf enkel had deze er niet de juiste toepassing voor en zo een jaar in de kast beland voor ik hem overgenomen heb.
Ik die hem weg ivm aankoop van een flex 80 set en daardoor dat ik eerdaags ook mijn Rupes 75 aanbieden.

Zoals te zien op de foto's gaat het om een complete set netjes in de tas.

Zelfs de doeken zitten nog in een ongeopende verpakking.
De originele pads zitten er nog bij, de kleine blauwe is maar 1 van gebruikt en de gele helemaal niet.

De wat grote pads zijn wel gebruikt en zoals op de foto's zijn daar iets minder van.

Er zit nog een lading extra schuurpads bij die bijgekocht zijn van 1500 en 2500 grid.

Kortom een mooie set.

Het ligt niet in de weg dus hou het netjes qua bieden.
Mocht je eventueel een nette set van bijvoorbeeld Rupes LHR15/21 of een LH19 rotary hebben liggen hoor ik het ook graag.

Ben woonachtig in de provincie groningen, ophalen heeft de voorkeur dat je hem met een lekkere bak koffie kan testen maar verzenden kan ook over gesproken worden.

Mvg Esmid

• Leuk
Reactions: GTI-EDITION230

expor

Detailing chief
14 mrt 2017
236
75
Ben zelf al lange tijd op zoek naar een ibrid, alleen dan de long neck met de gedachte dat die breder inzetbaar is. Iemand die mij de voor/tegens van beide kan opsommen misschien? Als er in de praktijk geen/weinig verschil in zit heb ik wel interesse.

• Leuk
Reactions: Esmid

Ric325i

Detailing guru
20 aug 2013
3.086
193
De longneck wordt het meestverkocht maar ik heb met beide machines wel eens gewerkt en mijn gevoel was aanvankelijk ook dat een longneck praktischer is maar nu ik met beide gewerkt heb denk ik dat je eigenlijk niet zoveel verschil zal bemerken.
Bedenk goed waar je em zelf voor wil gebruiken zou ik zeggen.

• Leuk
Reactions: Esmid

Esmid

Detailing addict
22 mei 2019
106
55
Groningen
Deze bevinding heb ik zelf ook gehad, vond het niet veel verschil leveren, het voordeel is gewoon dat de machine sowieso al heel slank is.

nova_niek

Detailing trainee
23 sep 2015
11
45
55
Hmmmm klinkt als een leuk cadeautje voor vlak-na-de-kerst.

(checkt spaarvarken en ziet dat salaris nog niet is gestort )

Status
Niet open voor verdere reacties.