• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ruppert en zijn Suzuki GSF600 Bandit '98

Ruppert

Detailing rookie
12 jun 2017
3
2
Hey allemaal!

Ik ben Robert, 27 en wonend in het prachtige Veenendaal. Mijn trots is dus een motorfiets en geen auto, hoop dat ik daar niet minder welkom om ben (; Al een tijdje zat ik met het idee om hem eens wat meer liefde te geven, ondanks dat ik er altijd al zuinig op ben geweest. Echter toen ik erachter kwam dat voorheen met het poetsen de lak meer beschadidgde dan goed deed moest ik me er wel in verdiepen. Zodoende lees ik hier al even mee en heb ik onlangs mijn eerste bestelling geplaatst:

- Poorboys World Sample kit #6 '4-step dark colors'
- Monello Dolce Verde
- Poorboys World S&W (gelijk 1:1 voor het kleien)
- Dodo Juice Orange Crush
- Monello Disco duo pads

Op dit moment heb ik de motor met shampoo en klei behandeld en ben ik begonnen met het, met de hand, polijsten. Hierbij heb ik echter wat vragen gekregen over of ik het wel goed doe waardoor ik besloten heb mij bij het forum te voegen. Zal hiervoor echter een nieuw topic met mijn vragen maken.

Bij deze om af te sluiten nog even een foto'tje van mijn schoonheid uit 1998, hier net gewassen:

iy9pePu.jpg


Groetjes!
 
Welkom op het Forum, Ruppert! :D

Fiets ziet er goed uit, hoor!

Mijn trots is dus een motorfiets en geen auto, hoop dat ik daar niet minder welkom om ben
Nee, eigenlijk niet. Er is vast wel een foum van Stella ofso.

Just kidding! :p

We zien je vragen tegemoet. Mocht je ergens niet uitkomen, ik woon in Leersum. :D



Greeeetz
 
Bedankt allen!

Welkom op het Forum, Ruppert! :D

Fiets ziet er goed uit, hoor!

Nee, eigenlijk niet. Er is vast wel een foum van Stella ofso.

Just kidding! :p

We zien je vragen tegemoet. Mocht je ergens niet uitkomen, ik woon in Leersum. :D



Greeeetz
Ik heb inderdaad een specifieker forum voor fietsen gezocht, maar daar hoorde ik er ook net niet bij. Blijkaar is het wereldje van elektrische fietsen vrij gesloten ;)

Top ook de kennisgeving dat je in de buurt woont, wel interessant en praktisch een detailing guru dicht bij huis. Tot zover heeft niemand waar ik er mee over gepraat heb er enig verstand van, dat maakt het ook wat lastiger om snel dingen te leren. Mocht ik echt ergens niet uit komen dan zal ik beroep op je doen ;)

Robert, ook welkom hier.

Ben je qua poetsen meteen bij de bron, hoef je het niet meer op MF te vragen ;)
Hah, inderdaad! Op MF leeft het niet zo.. En hier voelt de sfeer ook veel opener en gemoedelijker aan, dus ik denk dat dit een perfecte plek is om kennis op te doen.