hee forummers
ik heb net voor het vrouwtje een "nieuwe" 2e hands auto gekocht. het is een Toyota starlet uit 1998. zwart metallic.
deze lak bevat zeer veel swirls over heel de auto.
zitten een paar flinke doffe plekken op waarschijnlijk van vogelpoep.
tevens
aangezien ik aan het kijken ben voor een dap 500 of iets in die richting wat op me pad komt.
heb ik graag advies met wat voor pads en andere spullen ik kan beginnen.
heb vorig weekend de auto goed met de hand gewassen met het 2 emmer systeem en in de turtle wax gezet.
het is niet het beste maar dacht het is een begin de rest komt wel.
na de wax beurt voelt de lak nog steeds erg ruw aan.
ik begrijp dat ik ook moet gaan kleien. deze stap wil ik ook zeker gaan uitvoeren.
daar heb ik geen vragen over alleen misschien welke ik het best aan kan schaffen.
vor de rest zie ik door de bomen het bos niet meer over welke producten ik kan gebruiken met welke pad enz.
fotos zal ik later toevoegen ivm dat het donker is buiten op dit moment.
hoop op en paar goede adviezen en voor de rest ga ik nog beetje forum verder afstruinen.
alvast bedankt
ik heb net voor het vrouwtje een "nieuwe" 2e hands auto gekocht. het is een Toyota starlet uit 1998. zwart metallic.
deze lak bevat zeer veel swirls over heel de auto.
zitten een paar flinke doffe plekken op waarschijnlijk van vogelpoep.
tevens
aangezien ik aan het kijken ben voor een dap 500 of iets in die richting wat op me pad komt.
heb ik graag advies met wat voor pads en andere spullen ik kan beginnen.
heb vorig weekend de auto goed met de hand gewassen met het 2 emmer systeem en in de turtle wax gezet.
het is niet het beste maar dacht het is een begin de rest komt wel.
na de wax beurt voelt de lak nog steeds erg ruw aan.
ik begrijp dat ik ook moet gaan kleien. deze stap wil ik ook zeker gaan uitvoeren.
daar heb ik geen vragen over alleen misschien welke ik het best aan kan schaffen.
vor de rest zie ik door de bomen het bos niet meer over welke producten ik kan gebruiken met welke pad enz.
fotos zal ik later toevoegen ivm dat het donker is buiten op dit moment.
hoop op en paar goede adviezen en voor de rest ga ik nog beetje forum verder afstruinen.
alvast bedankt