• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

S30 en S3

greenman

Detailing chief
9 okt 2011
371
88
44
S30 is toch finale?
Ik stuurde carclean een appje en die zei dit is een krachtige polish zijn hun zelf niet in de war of hoe zit het?
Ik wil inplaats van Mezzo en finale scholl producten.
 
Ja ik dacht het ook altijd en toen zeiden hun weer wat anders haha.
Maar S17 is er niet in 500 ml of wel?
 
S30 is toch een polish en de een compound

Dus klopt het toch wat ze zeggen ?

Of zit ik hier zo verkeerd
 
ja zei carclean ook in de app maar vorig jaar een mail gestuurd naar Carclean en toen zei dennis Mezzo is S17 En Finale S30 Dus lekker verwarend haha,Maar bij de Dap pakketten zit S3 ,S17 EN S30 dus lijkt me dan toch dat Finale S30 is?
 
De S30 en S40 zijn finishing producten.

cb778868303b8ff1760762c34aeb20fc.jpg


received_967435313276010.jpeg



received_1022129837806557.jpeg
 
  • Leuk
Reactions: M3fan
Medewerkers van Carclean liggen niet helemaal op 1 lijn alleen haha
In het berichtje stond S30 is wel een heel ander soort polijstmiddel S30 is een krachtige polish voor het verwijderen van swirls en lichte krassen.
 
Niet op 1 lijn?

Er is geen woord gelogen!?!

Ja s30 is vergelijkbaar met finale omdat het net zo knap afwerkt als Finale... alleen heeft de s30 meer bite, wat het een krachtige polish maakt!
 
Maar niet echt een duidelijk antwoord want uit mijn berichtje haal ik dat ze zeggen van je moet S30 niet pakken terwijl ze vorig in de mail zeggen van finale is S30
 
Ik ga hier geen disscussie van maken en zei en het met lach en is geen aanval op carclean of zo want ben goed over ze te spreken .Wil alleen weten als Scholl pak welke ik moet hebben als vervanger van Finale