• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Samples

Jos Motorcross

Detailing addict
27 dec 2015
10
60
Deventer
Hi,

Valt me op dat in de webshop, onder de samples & sample kits, veelal losse waxen en/of setjes van een lijn aan producten verkocht worden.
Nou ben ik zelf geinteresseerd in samples van verschillende shampoos, maar vind deze hier niet terug. Als je bij DDJ zoekt naar shampoos vind je daar wel een sample van de BTBM
Is daar een specifieke reden voor wellicht? Het zou mij erg helpen als ik alle samples van shampoos op 1 plek kan vinden.

Grt,

Dennis
 
Er zijn denk ik niet zoveel samples omdat dit ook erg de prijs doet verhogen.
De prijs van een 100 ml BtbM is 7 euro, 1000 ml is 37 euro ipv 70 euro.

Poorboys heeft er wel een paar dacht ik
 
Af en toe ben ik ook verdwaald in de shop. Soms is het helemaal niet logisch onder welke categorie producten te vinden zijn, of verwacht je producten terug te vinden onder een bepaalde categorie. Die sample van BTBM zou best én onder shampoos én onder samples kunnen staan m.i..