• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Saxo Sport 1999

jjonkie

Detailing rookie
22 okt 2008
644
0
Vandaag even een quick detail (oh nee geen detail, ik heb SRP gebruikt). quick makeover dan van een Saxo sport 538. De auto gaat de verkoop in en moest dus even worden opgemaakt voor de fotoshoot.....





IMGP7804.jpg

IMGP7806.jpg

IMGP7809.jpg

IMGP7810.jpg

IMGP7812.jpg

IMGP7813.jpg

IMGP7818.jpg

IMGP7820.jpg

IMGP7822.jpg

IMGP7825.jpg

IMGP7828.jpg


Erg ranzig dus, eerst plastic/rubbers en de velgen + banden maar eens even in de APC plus gezet.. Vandaag voor het eerst gebruikt. Lijkt sterker dan de groene APC van megs...

IMGP7830.jpg

IMGP7831.jpg

IMGP7833.jpg

IMGP7835.jpg

IMGP7839.jpg

IMGP7838.jpg

IMGP7841.jpg

IMGP7839.jpg



Na het wassen toch flink aan het kleien geweest om die zwarte pikkeltjes eraf te krijgen. Geen idee wat het was maar het ging wel af met de klei

Vervolgen de auto in razend tempo gedaan met Autoglym SRP en daarna een laagje M21 2.0, beide met de DAP
De trims gedaan met Bold en bright wat mijn mijn trim restore was op. Ik hoop dat dit een beetje blijft zitten maar ik ben bang van niet. De ramen ook met Autoglym maar dan de glass polish. Interieur met Naturlak look en de stoelen gedaan met de extractor en APC plus. Wederom betere resultaten met APC plus dan met de gewonene en HG tapijtreiniger.... :-b Mooi spul !

De velgen heb ik weinig aan gedaan want die zijn zo slecht. Allemaal blaasjes eronder, corrosie door pekel en vuil van jaren lang niet schoonmaken. Dus daar maar even niet op letten aub...

Nou en wat na foto's dan maar ?

IMGP7846.jpg

IMGP7855.jpg

IMGP7856.jpg

IMGP7862.jpg

IMGP7870.jpg

IMGP7865.jpg

IMGP7867.jpg

IMGP7868.jpg

IMGP7875.jpg

IMGP7869.jpg

IMGP7872.jpg

IMGP7878.jpg
 
Die kon wel een goede APC beurt gebruiken. Voor de volgende eigenaar nog een paar nieuwe velgen en hij is uiterlijk weer als nieuw.
 
ik heb er 1 voor me vriendin gekocht maandje of anderhalf geleden:-" :-" :-"
een donkerblauwe 1.1 (lekker goedkoop) met stuurbekrachtiging! en centrale vergrendeling
en een spoiler:rules
 
Ziet er weer "strak" uit.

Els zal het zonde vinden om de auto te verkopen aangezien deze er nog nooit zo goed heeft uit gezien :ja
Ons Elske moet haar nieuwe auto wel nettjes onderhouden, al zal dat niet meevallen met een kleine en Arjen :D


Nettjes gedaan Jarno! Complimenten

We zien elkaar wel weer over 3 weken. Ik ga nu eerst lekker naar Afrika. w^^w
Als ik terug ben drinken we eerst een lekkere bak koffie haha}:)w en kunnen we eventueel de cinquecento nog verder onderhanden nemen ( als je die nog niet klaar hebt)