• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Scangrip Multimatch €119,99!

Ik ben nog aan het twijfelen. Ik polier slechts 2x per jaar (2 auto's) en daardoor is het misschien niet verstandig deze te nemen aangezien ze werken op netstroom als op batterij (weinig gebruik is niet goed voor de batterij). Aan de andere zijde zijn ze nu wel veel goedkoper als de d-match die ik heel interessant vind om zijn 2 kleur weergaven.

Ik merk ook op dat je niet 2 van deze multimatch 1 detail lampen kan bevestigen op volgend artikel, daar bij de beschrijving staat vermeld dat het enkel voor de multimatch 2 is of de d-match? Klopt dit? https://www.carclean.com/nl/wheel-stand-met-dual-bracket-bundel.html

Als iemand een multimatch 1 en 2 heeft mag hij/zij altijd even de voordelen van de multimatch 2 geven bij het gebruik van beide lampen in de praktijk. Ik heb al kunnen lezen dat de 2e versie 5 standen heeft qua verlichting en (2 soorten licht voor lichte en donkere lak kleuren, is dit juist want ik werk zowel op een donkere wagen als op een wagen die licht van kleur is)?
 
Laatst bewerkt:
De manier van bevestigen is anders bij de eerste en 2 versie. Daarom geloof ik wel dat de genoemde statief alleen voor de nieuwe versie is.

Als ik 2 scangrip heb, dan zal mijn voorkeur ook naar 2 statieven gaan. Maar dan is mijn idee daar over.

Ik heb zelf de D-Match2 en heb alleen hier ervaring mee.

Maar tijdens de laatste Gyeon dag zag ik dat de heren van cc zelf de Multimatch 1 gebruikte. Dit lijkt me toch wel een teken dat deze ook wel een prima lamp is.
 
  • Leuk
Reactions: Steven130690
Scangrip Multimatch vandaag opgehaald bij het PostNL afhaalpunt.

4683F5F2-5548-42F4-8C4F-214664C90050.jpeg B64C218D-03B7-43BE-88AA-AACB352C8D29.jpeg BEC75D94-CFEA-4AF5-92FE-929E51369EB7.jpeg

Ook buiten bij de auto’s uitgeprobeerd, maar was me te koud om daar foto’s te maken.

Dat met die accu is wel een dingetje en heb ik ook over getwijfeld, maar volgens de handleiding maandelijks even opladen als je de lamp langere tijd niet gebruikt. Mooie aanvulling op mijn LED Lenser P7 en mijn detail collectie.