• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Scania P380 Tankwagen Brandweer

RoyBa

Detailing guru
13 jan 2019
109
105
Kampen
Hallo mede Poetsers,

Vorige week heb ik mij beziggehouden met de Scania tankwagen van de Brandweer. Er is mij eens gevraagd of ik het dak van het voertuig wilde aanpakken deze is nogal roze geworden en was flink vervuild. Dit komt mede door het water uit het waterkanon die over het dak heen lekt als het voertuig een blussing heeft gehad. Echter is de auto nog in nieuwstaat en heeft weinig kilometers dus een goede wasbeurt met aluminium zuur en goedreinigende shampoo in combinatie met een simpele gehele polijstbeurt (excentrisch) zou hem weer bijna nieuw moeten maken. Om het af te maken wat bandendressing aangebracht zodat het geheel mooi uitkomt. Echter moet ik het dak nog een keertje na polijsten want bij de stickers blijft de lak toch nog wat dof dit zal ik met een compound moeten behandelen met de Proxxon en dan voorzichtig na polijsten.

Hieronder de foto's
IMG_8111.jpg


IMG_8113.jpg

IMG_8114.jpg

IMG_8121.jpg



IMG_8123.jpg
IMG_8122.jpg

IMG_8119.jpg

IMG_8125.jpg


IMG_8128.jpg


IMG_8127.jpg

IMG_8126.jpg
 
Dirk Jan weer helemaal blij zeker?
Hahaha bekend met de IJsselland organisatie zo te horen. Eerlijk gezegd zal ik het niet weten haha... Maar ach ja ik mocht hier aan werken en als enthousiaste poetser maakt het mij niet zo veel uit wat de eigenaar er van vindt. Alhoewel een leuke reactie wel een bijdrage is aan het plezier waarvoor je het doet. Echter vindt ik het belangrijk dat zulke voertuigen er ook netjes bijstaan ik begrijp goed dat het geen show voertuigen zijn maar als het allemaal netjes en verzorgd erbij staat toont dat toch wat beter;)
 
  • Leuk
Reactions: Puffle