• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Schade bumper

Ferdy1185

Detailing addict
22 apr 2013
28
70
Helaas na 2 weken geleden vol trots mijn gepoetste auto hier geshowd te hebben vond ik hem gisteren op de parkeerplaats op werk zo terug

IMG_2485.jpeg


Uiteraard geen briefje en ook geen camera’s op het terrein. Bij twee schadeherstel bedrijven langsgeweest en prijzen liggen uiteen van €600 tot €2500.

Na wat schoonmaken zag het er al wat minder ernstig uit maar er wel flinke beschadiging

IMG_2486.jpeg

Omdat het merendeel op de vouw vd bumper zit vraag ik me af of er nog andere oplossingen te bedenken zijn. Spotrepair?

Hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft.
 
Ja, stond wel aan maar dat systeem is vooral hit and miss. Mensen die voorbij zijn gelopen heeft hij gedurende de dag allemaal opgenomen maar dit niet. Andere auto wel gefilmd bij het wegrijden maar niet bij het aankomen.

Je kan er niet op vertrouwen helaas
 
Ben je zeker dat alle functionaliteiten aangevinkt staan? Normaal bij fysieke integriteit van de auto moet het beveilingssysteem in werking treden en beginnen filmen. Ik heb hetzelfde meegemaakt links vooraan, iemand bij het inparkeren te vroeg ingedraaid en mijn neus geraakt. De schade was minder erg dan bij jou maar alles stond op video. Persoonlijk heb ik enkel de functie aanstaan waarbij het systeem begint te filmen als de auto een lichte schok krijgt niet als men op minder dan een halve meter van de auto komt.
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy1185