• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Schade voorbumper

Jeroen308

Detailing trainee
25 sep 2022
17
22
Helaas heb ik een schade aan de voorbumper op de chroomkleurige sierstrips (wat gewoon kunstof is), geen idee hoe dit erop is gekomen. Lijkt vrij groot van lengte voor een steentje.. Volgens mij zitten die strips echt geïntegreerd met het kunstof, niet erop geplakt. Hebben jullie een idee of dit nog enigszins mooier te maken is, al dan niet te beschermen/op te vullen zodat het niet meer scherp is?

Alvast bedankt!

20221031_174804.jpg
 
Ik vermoed dat die chroom strips niet apart verkrijgbaar zijn en je de gehele grill of toch waar het deel met de schade is, gaat moeten bestellen.

Vaak zitten zulke dingen gesmolten langs de binnenzijde.
 
Wellicht niet de mooiste oplossing maar het eenvoudigst is denk ik om er een soort van chroom/zilverkleurige of zwarte folie/sticker over te plakken om de schade te verhullen, het zijn maar kleine oppervlaktes in de grille dus echt opvallen doet het niet denk ik.