• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

scheurtje in armsteun

CarlC

Detailing rookie
17 sep 2017
1
2
52
Hoi,

Hoe het er in komt weet ik niet, maar sinds kort zit er een scheurtje in de linker armsteun van mijn wagen (zie foto's).

Nu dacht ik er een stukje tape over te plakken om te vermijden dat het niet verder scheurt en om het wat mooier te maken.

Het lederen (of nep-lederen) interieur is echter donkergrijs, een kleur die je niet onmiddellijk in de winkel vindt. Op de foto lijkt het minder donker.
foto 2.jpg
foto 1.jpg


Iemand een idee waar ik dergelijke tape zou kunnen vinden. Bestaat er een firma die tape levert/maakt volgens CMYK/RGB/... code die de klant aanlevert ? Ik zou het natuurlijk graag zo goed mogelijk willen camoufleren.
foto 2.jpg
foto 1.jpg


Alvast bedankt voor de hulp ! ;)
 
Tape op kleur lijkt mij een kostbaar geintje wat ook nog eens niet een mooi resultaat geeft dacht ik zo.
Ik zou je richting Colourlock sturen. Kijk even via google en je komt op hun webshop. Kun je leerplamuur en de werkhandleidingen vinden.
Succes!
 
Ze hebben ook vullende lijm voor vinyl

Het relief kan je maken door eerst een afdruk te nemen
Beetje siliconenkit gebruiken op een andere plek waar je eerst wat Natural Look op hebt gedaan
Die afdruk ook met wat Natural Look, na een korte droogtijd, in de vinyllijm drukken.
Uiteraard kan je dat vooraf oefenen.
Naad die je nu hebt niet proberen dicht te trekken, de spanning kan je missen als kiespijn