• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

schitterende detail , Lamborghini Murciélago LP 670-4 SV

aron225

Detailing chief
2 mei 2009
2.158
102
de heren van envy valeting hebben een Lamborghini Murciélago LP 670 - 4 sports veloce onder handen genomen.

ik zou dit graag met jullie delen,

klikken naar DW

mischien een leuke side note voor de mensen die aan het twijfelen zijn of een dap wel sterk genoeg is..
de hele detail is met een soort gelijke machine gedaan:-)^

dat is, ieder zijn smaak..
zelf heb ik liever de sv.,. niet vanwege de kleur, maar vanwege de exclusiviteit, en performance (is de snelste mercielago die standaard word gemaakt)

aron147 zei:
zelf heb ik liever de sv.,. niet vanwege de kleur, maar vanwege de exclusiviteit, en performance (is de snelste mercielago die standaard word gemaakt)

Toch even een corrigerende tik uitdelen hiero :|~*

De Lamborghini Reventon Roadster is samen met de Murciélago LP 670 - 4 SV de snelste, al dan niet gelimiteerd, produktiewagen(s) van Lamborghini.

:ja

Wel even je bronnen controleren voordat je begint te blaten ... :no

Idd daar keek ik ook van op8-())
Niet normaal dat je zo met een auto om kunt gaan en vooral de waarde er van.
Die eigenaar moet een flinke draai om zijn oren krijgen :klap

1: fantastische klus, heerlijk! :love
2: niemand twijfelt toch over de kracht van een dap/g220/whatever? Dit soort machines zijn sterk genoeg waarvoor ze zijn gemaakt, maar alleen niet sterk genoeg voor het echt zware corrigeerwerk.

nicknameless zei:
Toch even een corrigerende tik uitdelen hiero :|~*

De Lamborghini Reventon Roadster is samen met de Murciélago LP 670 - 4 SV de snelste, al dan niet gelimiteerd, produktiewagen(s) van Lamborghini.

:ja

Wel even je bronnen controleren voordat je begint te blaten ... :no

wat probeer je nu te zeggen??

er achter staat (en dat heb ik niet ge-edit)
dat de lp 670-4 sports veloce de snelste MURCIELAGO is die vanuit de fabriek word geleverd

reventon is DUIDELIJK een andere auto.. en heeft niet alleen een andere naam, maar ook een heel ander prijskaartje!

mischien eerst eens 2 keer lezen voordat je op die manier reageerd.. en helemaal voordat je die smileys neer zet.

al lijkt het dat de laatste tijd mensen wachten om op dergelijke manieren te reageren

en na de fabriek kan hij ook naar heffner voor 2 turbo's en ongeveer een 1500pk.. dus vandaar dat ik er ook expliciet bij vermeldde: vanuit de fabriek geleverd

Surfingwizzkid zei:
Hebben ze gewassen met een schuurspons of zo :weetniet
Echt een verbetering :-)^

Ik heb vorig weekend eens geprobeerd met m'n dap ééntje te doen die met een schuurspons was gewassen.. écht een 'no go' :-p

Wat ik wel niet begrijp is dat hij de pré-wax de langs durende stap van het hele proces noemt.. :weetniet

Vince

Jah, dat mooie paarse wolletje is daar dan toch uitermate goed geschikt voor ! (Mocht het niet met inizio + geel te doen zijn ( en dat is al errug grof ))