• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Scholl Puck's ..

jimmy104

Detailing trainee
15 jun 2016
79
43
58
Helden
Morgen is Scholl Sunday .. wie heeft er ervaring met de puck's van Scholl .. voor o.a. het aanbrengen van wax .. breng nu nog de wax handmatig aan met foam pads van Meguiars ..
 
Niet met de specifieke scholl puck, maar wel van Auto Finesse.
Deze bevalt me heel goed.
Als je wat grotere handen hebt, zal een puck ervoor zorgen dat je minder verkrampt kunt waxen, erg prettig naar mijn mening :)
 
  • Leuk
Reactions: Pietaah en tembaco
De Auto Finesse puck wil ik ook wel gaan proberen.
In de omschrijving staat:

Geschikt voor alle pads van 75 tot 85mm.

Je zou dus de pads met dat formaat van alle merken erop kunnen gebruiken.
Weet dan ook niet of CC de AF pads speciaal voor de puck gaat inslaan. @Tim ,@Dibbuz ?
 
De Auto Finesse puck wil ik ook wel gaan proberen.
In de omschrijving staat:

Geschikt voor alle pads van 75 tot 85mm.

Je zou dus de pads met dat formaat van alle merken erop kunnen gebruiken.
Weet dan ook niet of CC de AF pads speciaal voor de puck gaat inslaan. @Tim ,@Dibbuz ?
De rechter pad hebben we al onder Scholl merk (Soft Touch Waffle pad 85mm), de tweede van rechts ook (Flexipads microfiber finishing pad).
De zwarte kan je prima gebruiken van Monello 3,5" Raffini pad en dan blijft alleen de harde gele over en daar hebben we ook genoeg pads voor (Scholl Purple 85mm of de Monello Cutting pad 3,5").