• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Scholl S2 ervaringen?

ik ben wel fan van de S2... maar gebruik het alleen als er echt heftig gecoricieerd moet worden, en alleen op een echt harde lak.

De S2 heeft echt een goede cut... ik gebruik het op de wol pads op de rotary.
 
  • Leuk
Reactions: Emi
Vandaag ben ik voor het eerst in de weer geweest met Scholl S2.
Met de DAP 900V3 heb ik 2 hits gedaan op een stukje van een Cosmic Zwart dak (BMW lak) op een Spiderpad. Daarna nog 2 hits met Scholl S3 op paars en Scholl S30 op een wit. Vervolgens aangepakt met Dodo Juice Lime Prime en afgetopt met Dodo Juice SN 2.0.

Ik ben tevreden over de S2. De lak kan hem prima hebben. In ieder geval in combinatie met een Spiderpad en DAP 900V3 op de hoogste stand ;).

DSC01839.jpg
 
Ik ben tevreden over de S2. De lak kan hem prima hebben. In ieder geval in combinatie met een Spiderpad en DAP 900V3 op de hoogste stand ;).
Da's ook wel ee goede combi voor harde lakken. Mar merkte je nou ook verschil in correctie met bijv. Spiderpad + S3?

Kunnen jullie een vergelijking maken met de S3?
- Slijpgraad
- Finish
Ik heb S2 nog nooit geprobeerd, maar logischerwijs zou het grover moeten zijn als S3. (Scholl - Hoe lager het getal, hoe grover) Ik vraag mij ook af of de S2 een zelfde type SMAT bevat als de S3.


Greetz
 
Dat is wel een spiegel hoor, lijkt me een prima polijstmiddel.
Ben zelf ook zeer tevreden met de Scholl producten tot nu toe.

Behaal jij met S3 niet de gewenste correctie op je BMW lakken, dat je voor S2 gekozen hebt?
Of ben je simpel gezegd sneller klaar met de S2?
 
In mijn beleving werk hij een stuk minder mooi af... maar daar gebruik je hem ook niet voor!
 
dan heb je waarschijnlijk teveel product gebruikt @patrick@166
heb ik ook een keer gehad na 1 motorkap
nu inmiddels als 3 autos mee gedaan en werkt prima nog had toen ook te veel gebruikt