• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

schuimunit any good??

timothy84

Detailing addict
17 feb 2012
94
55
Beste mensen,
heb mij deze week de Nilfisk C 130.1-6 PAD X-TRA gekocht. Blijkbaar zit daar een schuimunit bij. Iemand die weet of die goed te gebruiken is om te foamen of is de extra foamer echt een must en echt stukken beter? Alvast Dank voor de antwoorden

Wat ik hier op het forum zoal lees (heb zelf geen Nilfisk) werkt de foamlance van Carclean beter dan de originele van Nilfisk.

Probeer het eens zou ik denken. Lukt het om met bijv. met Monello's Artico Magico in verhouding 1:8 een mooie schuimlaag over de auto te leggen in één keer, dus zonder de schuimunit moeten te hervullen, dan is ie goed!

Ik heb vanmorgen mijn nieuwe HD van Nilfisk ontvangen, ga hem morgen met de foamlans proberen. Heb er ook een schuimunit bij gekregen dus zal morgen is verslag uitbrengen.

Bij mijn hogedruk zat ook een schuimtunit, maar dat is totaal niet te vergelijken met een echte foamlance. Je krijgt wel een wit laagje over de auto, maar deze is lang niet zo mooi en dik als bij een foamlance.

Voor de liefhebber heb ik nog 2 van die schuimunits (van Nilfisk) liggen, gratis afhalen, of voor 6,75 te verzenden.