• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Scotchguard folie

AR146

Detailing addict
28 mrt 2017
17
60
31
Hallo,

Ik ga binnenkort mijn auto opnieuw uitdeuken spuiten etc.
Daarna wil ik me auto inpakken in Xpel of 3M, Xpel is moeilijk te krijgen helaas als iemand weet waar dit te krijgen is graag!
Nu wil ik in de eerste maand de auto goed beschermd hebben d.m.v polijsten en in de wax/coating zetten.
Dit zodat de blanke lak goed kan uitharden en ik daarna de auto kan inpakken, dat is allemaal het probleem niet.

Mijn vraag is met welk goedje kan ik de auto op een schade vrij manier ontdoen van de wax zodat die allemaal eraf is.
 
Oke, super dan ga ik die tegen die tijd aanschaffen :).

Hoef breng ik deze aan? Op een applicator of met een MF doek?
 
Een nieuwe lak? Dan lijkt mij een paint cleaner niet nodig. Daarbij zou ik ook de lak niet afsluiten met iets terwijl de blanke lak nog uithard?

En zeker ook niet polijsten. :)
 
Ik ga dit zelf doen, heb het ook al eens vaker gedaan. Maar wil graag mijn product kennis uitbreiden over de producten die hier op carclean te verkrijgen zijn.