• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Scratch X 2.0 vraag

JohnF

Detailing rookie
3 mei 2013
7
0
Vandaag voor het eerst mijn maand oude auto gewassen.

Eerst met HD afspuiten. Dan wassen met handschoen, 2 emmers met grid guard.

Na het wassen wilde ik wat krasjes verwijderen met scratch x 2.0

Het krasje ging best goed weg. Echter leek het dat de sratch x swirls veroorzaakte. Kan dat? Wat doe ik dan fout? Of komt het toch door t wassen? Ik heb met de handschoen weinig druk uitgevoerd. Ook liet scratch x een beetje een vettige laag achter. Viel niet met microvezeldoek te verwijderen.

Iemand nog tips??

Sorry, verkeerde subforum. Admin kan misschien deze verplaatsen?

John mag ik je de goed bedoelde tip geven om je eerst eens heel goed in te gaan lezen in de technieken en de producten. Ook bij deze post heb ik, evenals bij de vorige post, sterk het idee dat je "zomaar wat" probeert en daar dan vervolgens op het forum een verklaring voor probeert te vinden.
Begrijp me niet verkeerd, ik diskwalificeer je niet als detailer maar volgens mij heb je nog te weinig ervaring om op basis van wat je ziet en doet, conclusies te trekken over de juiste aanpak.