Hey Jordy! Lekker bezig geweest, hoor. 
Ja toch, dat vond ik zelf ook hehe

Neem aan dat je de APC+D niet alleen gesprayed hebt, maar ook met een kwast o.i.d. aan de gang bent gegaan?
Ja zeker, heb de APC+D erop gespoten en in gewerkt met een kwast, vervolgens met de hd afgespoten.
Bij de wasbox waar ik heen ga, kan de HD op twee standen zeg maar. Echt hoge druk en minder druk. Die minder druk is ideaal om dit soort dingen mee te doen!
Een aantal kwasten en borstel is altijd handig in het interieur. Standaard heb ik deze bij de hand, maar ook een compressor om de lastige plekken te kunnen ''schoon''spuiten. (Kan je het vuil later weer opzuigen) Ook gebruik ik regelmatig APC+D i.c.m. melaminesponsjes. Dit wordt vaak gezien als laatste redmiddel, maar als je werkt met beleid dan geeft deze combo een hele goede reinigingskracht.
Ja heb ondertussen 3 kwasten van valetpro op mijn verlanglijstje staan. De compressor had ik niet eens aan gedacht want die heb ik ook gewoon een.
Voor alle andere dingen kwa reinigen heb ik gewoon APC+D op een peluche verde gespoten en schoon gemaakt en vervolgens na gewreven met een schone doek.
Thanks voor deze tip! Een hele goed
Met een Tornador en tapijtreiniger kom je inderdaad al een eind. Ik heb beide niet, dus moet het wat omslachtiger doen.
Ja heb een tornado op ali besteld. Moet hem nog testen, maar zou moeten werken. De tapijtreiniger is echt ideaal, maar had de tijd niet om die volledig door de Ibiza te laten gaan. Heb tegen me zussie gezegd dat ze wat vaker terug moet komen hehe