• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

SEMA 2018 Nieuwe producten verzameltopic! Laatste update: 01-11 10:00

Kwam het wel op neer @Micha D.

Dit kwam ter spraken tijdens de laatste clinic... de standtijd zou korter zijn dan Tyre.. em daar ben ik al niet van onderste boven
 
  • Leuk
Reactions: Micha D.
Dat weegt nog niet op tegen de kortere standtijd, vind ik. Beetje apart keuze van Gyeon, 2 dezelfde producten op de markt brengen waarvan één een andere (kortere) standtijd en een mild aangepaste naam heeft tov de 'gewone' bandendressing. Ik had het begrepen als de één een glans achterliet en de ander mat, dat was een ander verhaal geweest, maar hier kan ik met mijn hoofd niet bij.
 
Q² Tire vereist normaal gesproken een degelijke voorbereiding: banden goed reinigen en de banden drogen.

Q²M Express is echt een product wat je na het wassen zo op een band kunt smeren ook al is deze nog nat. Stuk sneller in gebruik, voorbereiding is geen vereiste (wel beter natuurlijk) maar blijft minder lang zitten. Denk ook dat het een ideale spray is om je wielkasten mee in te spuiten om deze snel mooi te krijgen maar dat wordt even testen natuurlijk.

Meguiar's heeft ook een aantal nieuwe producten, deze zijn toegevoegd aan de OP.
 
A992DCD9-8BA3-4F54-9166-FA4ACDAC3771.jpeg
E5D4FE95-A87A-470C-886C-9C78B0FE0301.jpeg
F71427AB-C6E3-4A43-B5DE-7BF1347DAFF7.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Wil er niet te lang over door gaan, maar kan me idd herinneren dat er gezegd werd dat het over een natte band kan.. maar een beetje detailer droogt toch sowieso zn banden na het wassen?
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Die tire cleaner ziet er wel interessant uit. Enig idee wat de verschillen zijn tov APC (om je banden mee schoon te maken)?
 
Wat is het voordeel van een banden dressing met een kortere standtijd eigenlijk?
Volgens mij kan je deze dressing ook op een vochtige/natte band aanbrengen.
maar een beetje detailer droogt toch sowieso zn banden na het wassen?

Mij lijkt het wel wat. :p Ik deed regelmatig auto's een snelle wasbeurt en Bathe+ voor de verkoop en als ik meerdere auto's moest doen, dan kon bij de ene de banden laten drogen terwijl ik de andere al ging wassen. Maar deed ik één auto, dan moest ik altijd de banden fohnen om ze daarna in een goede laag Tire te zetten.

Mierenneuken, I know... Maar ik deed al meer als de gemiddelde poetsbeun en niet voor een detail-prijs. :p
 
Q² Tire vereist normaal gesproken een degelijke voorbereiding: banden goed reinigen en de banden drogen.

Q²M Express is echt een product wat je na het wassen zo op een band kunt smeren ook al is deze nog nat. Stuk sneller in gebruik, voorbereiding is geen vereiste (wel beter natuurlijk) maar blijft minder lang zitten. Denk ook dat het een ideale spray is om je wielkasten mee in te spuiten om deze snel mooi te krijgen maar dat wordt even testen natuurlijk.

Meguiar's heeft ook een aantal nieuwe producten, deze zijn toegevoegd aan de OP.
De tire van nu werkt ook top in de wielkasten