• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Server upgrade wordt uitgevoerd

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.807
200
Berkel en Rodenrijs
Jullie hebben het vast wel gemerkt, de site en het forum zijn soms niet goed bereikbaar. Dat komt omdat we bezig zijn met een upgrade aan onze servers en aan onze software.

Soms moet daarvoor de boel even stopgezet worden, maar we doen ons best om het tot het minimum te beperken. ;)

Aaahh, ik had mijn modum al door de kamer gesmeten en de router al uit de meterkast getrokken.. Maar dan hou ik daar rekening mee ;).

We waren tussen 17.08 en 17.13 offline en tussen 17.33 en 18.34. Dus relatief gezien viel het mee, zeker omdat veel mensen rond die tijd onderweg zijn.

Ahh, dan zal ik net een van die mensen zijn die zich zo'n 10x heeft proberen aan te melden tussen 1 van die tijden. Timing!

Is dan wel weer zonde van die computers die hier het raam zijn uitgesmeten:-" Daar gaat mn geld weer voor het detailen:-/ maar even serieus, ik heb net niet gemerkt.

Wellicht dat je wel merkt dat alles weer net iets vlotter draait, we gaan dat de komende weken verder optimaliseren. Onderhuids treffen we voorbereidingen om de webshop te upgraden.

Het nieuwe ontwerp moet de komende tijd er toch echt een keer van komen. ;)

Ow dan wordt het een interessant verhaal. Ik ben benieuwd;) Mijn computer is toch langzaam, dus dat merk ik nietw^^w Zal alleen wat van de nieuwe lay-out merken. Maar is dat een kwestie van weken of maanden?