Goeiedag heren en dames,
Hierbij mijn 3de show off, vandaag had ik een hele vieze Volvo V70 die gepoetst moest worden.
De auto is van een persoon van een boerderij, dus je kunt je alvast een beetje inbeelden hoe smerig deze auto was.
Gelukkig had ik wat nieuwe producten mogen ontvangen van CC, nog bedankt hiervoor. Met deze producten en de producten die ik al had is ie volledig omgetoverd!
Toen de auto binnenkwam:
Wassen en velgen reinigen!
Toen werd het een tijdje stil omdat, na een uurtje radio geluisterd te hebben de auto niet meer wou starten (lege accu) ]-0 ! Dus ik kon niet naar de loods komen waar ik zou poetsen . Dus na een uur gewacht te hebben, toch een booster kunnen regelen en de auto gestart! Hierdoor was ik was gefrustreerd en vergeten foto's te maken!
Maar hier het eindresultaat .
Producten die gebruikt zijn:
Mequiars gold class Shampoo
Mequiars Carnauba wax
Mequiars M105
Mequiars SwirlX
Perl
Iron-x
Mothers glass Cleaner
Voor de rest een hele zooi doeken en pads!
Hieronder nog een fototje van mijn collectie tot nu toe .
Bedankt voor het kijken
Hierbij mijn 3de show off, vandaag had ik een hele vieze Volvo V70 die gepoetst moest worden.
De auto is van een persoon van een boerderij, dus je kunt je alvast een beetje inbeelden hoe smerig deze auto was.
Gelukkig had ik wat nieuwe producten mogen ontvangen van CC, nog bedankt hiervoor. Met deze producten en de producten die ik al had is ie volledig omgetoverd!
Toen de auto binnenkwam:
Wassen en velgen reinigen!
Toen werd het een tijdje stil omdat, na een uurtje radio geluisterd te hebben de auto niet meer wou starten (lege accu) ]-0 ! Dus ik kon niet naar de loods komen waar ik zou poetsen . Dus na een uur gewacht te hebben, toch een booster kunnen regelen en de auto gestart! Hierdoor was ik was gefrustreerd en vergeten foto's te maken!
Maar hier het eindresultaat .
Producten die gebruikt zijn:
Mequiars gold class Shampoo
Mequiars Carnauba wax
Mequiars M105
Mequiars SwirlX
Perl
Iron-x
Mothers glass Cleaner
Voor de rest een hele zooi doeken en pads!
Hieronder nog een fototje van mijn collectie tot nu toe .
Bedankt voor het kijken