• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Show Off - Volvo V70

Gerkee

Detailing addict
12 mei 2011
82
55
Goeiedag heren en dames,

Hierbij mijn 3de show off, vandaag had ik een hele vieze Volvo V70 die gepoetst moest worden.
De auto is van een persoon van een boerderij, dus je kunt je alvast een beetje inbeelden hoe smerig deze auto was.
Gelukkig had ik wat nieuwe producten mogen ontvangen van CC, nog bedankt hiervoor. Met deze producten en de producten die ik al had is ie volledig omgetoverd!

Toen de auto binnenkwam:
Tytsjerksteradiel-20110526-00159.webp

Tytsjerksteradiel-20110526-00158.webp

Wassen en velgen reinigen!
Tytsjerksteradiel-20110526-00161.webp

IMG-20110526-00160.webp

Toen werd het een tijdje stil omdat, na een uurtje radio geluisterd te hebben de auto niet meer wou starten (lege accu) ]-0 ! Dus ik kon niet naar de loods komen waar ik zou poetsen :(. Dus na een uur gewacht te hebben, toch een booster kunnen regelen en de auto gestart! Hierdoor was ik was gefrustreerd en vergeten foto's te maken!
Maar hier het eindresultaat :).

IMG_1003.webp

IMG_1001.webp

IMG_1007.webp

IMG_1008.webp

IMG_1005.webp

Producten die gebruikt zijn:
Mequiars gold class Shampoo
Mequiars Carnauba wax
Mequiars M105
Mequiars SwirlX
Perl
Iron-x
Mothers glass Cleaner

Voor de rest een hele zooi doeken en pads!
Hieronder nog een fototje van mijn collectie tot nu toe :).

Tytsjerksteradiel-20110525-00153.webp

Bedankt voor het kijken

had je eigenlijk ook ff de trekhaakkogel matzwart moeten spuiten en de onderkant van de platic trims onder de achterbumper zijn nog vies, maar verder een superresultaat hoor!!!

Paulus de Boskabouter zei:
Prachtig geworden 8-)

Had deze harde lak? De V70 die ik laatst deed vond ik wel meevallen kwa hardheid.

Was wel aardig harde lak inderdaad, swirls etc gingen niet zo heel hard eruit! Maar was prima te doen, wel langste klus ever haha! 12 uur begonnen en half 7 klaar.

jvacker zei:
had je eigenlijk ook ff de trekhaakkogel matzwart moeten spuiten en de onderkant van de platic trims onder de achterbumper zijn nog vies, maar verder een superresultaat hoor!!!

Het is niet mijn auto, dus ik ga niet die dingen spuiten zonder dat het me gevraagd wordt. Ja ik zag later pas dat ze nog vies waren inderdaad :(.

Super resultaat!!

gewoon weer bijna als nieuw!

je hebt M105 gebruikt als compound, en alleen swirl-X gebruikt als na bewerking?

Bartezzz zei:
Super resultaat!!

gewoon weer bijna als nieuw!

je hebt M105 gebruikt als compound, en alleen swirl-X gebruikt als na bewerking?

Ja ik heb nog geen tussenstap daarna, wel heb ik hem daarna weer in de wax gezet. Wat raad je aan?

Op zich niet zo'n rare combo zou ik zeggen, aangezien de duo M105/M205 vaak gebruikt word en SwirlX zo'n beetje de consumentenversie van M205 lijkt te zijn.... Of zie ik dit verkeerd?