• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Si3d nanolex tussentijd.

Jeroenk

Detailing chief
26 mei 2016
86
78
38
Hey allen.. Wij zijn nu bezig met si3d aan te brengen. Maar we weten niet wat de tijd is tussen laag 1 en 2. Weet iemand dit.? Groeten jeroen.
1f0d603c7f6b7d43e2f2d083c8107eb0.jpg
 
Gewoon handleiding volgen. Dus binnen tien minuten. Neem rustig de tijd om de coating aan te brengen. Heb is veel werk. Inmiddels zul je het wel afgerond hebben
 
  • Leuk
Reactions: Blade
@nicknameless
Ja, bij de kit zit een redelijk uitgebreide / goede handleiding waarin goed staat beschreven welke stappen je moet volgen. Dat ze dat niet me losse producten doen vind ik persoonlijk een misser van Nanolex.
 
  • Leuk
Reactions: nicknameless
Klopt.. We hadden 2 losse flessen met si3d. Vandaar dat ik het niet wist. De auto is klaar en staat nu uit te harden. 1 ding weet ik wel na vandaag. Voor. Mij alleen nog maar mohs. Iedereen nog bedankt voor de reacties.
4b685713b8d00841ea6d0f45b9f4f8cf.jpg
 
Ben ook wel benieuwd ;)
De hydrofobische eigenschappen van dit product zijn in iedergeval wel beter dan MOHS.
 
  • Leuk
Reactions: Blade
Huh...? Als ik de Si3D en Mohs zou moeten vergelijken qua applicatie, dan wint de Si3D zeker wel. ;)

Qua beading/sheeting wint de Si3D ook.

Qua duurzaamheid en bescherming wint de Mohs natuurlijk.



Greeeetz
 
Hé... De auto is vandaag naar buiten gegaan. En is op wat puntjes best netjes geworden. De punten waar ik niet tevreden over ben was vooral het uitpoetsen van de nanolex. Als ik de eerste laag had aangebracht was hij zo donders stroef. Dat mijn doeken meedere malen bleven hangen. Door dat we zo hard hebben moeten uitwrijven.. Zijn er delen blijven zitten. En die zag ik vandaag in de zon dus heel Goed zitten. Gelukkig er uit gekregen met rupes fine met de hand.
133e8cdc0141c52f7570575f08101025.jpg
0e8cf2573e61fca2bcac3651363142a1.jpg
a0e191e62a5cb003f2cd80a591ebf25c.jpg
 
Dan heb je tekort het product ingewerkt. Je moet het aanbrengen totdat het bijna niet meer zichtbaar is en dan gaat afnemen bijna zonder frictie.
Heb je de wagen al gewassen (2de foto)? Want na de applicatie moet je 3 dagen wachten voor te wassen.