• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Siliconenkit op dashboard.

moto

Detailing chief
18 okt 2008
168
85
Westland
De vorige eigenaar van mijn auto had een carkit ingebouwd en de microfoon hiervan op het dashboard vastgeplakt met siliconenkit. Op zich wel netjes gedaan.

Heb echter de carkit gedemonteerd en ben bebieuwd of er een manier is om de siliconenkit te verwijderen. Is een kunststof dashboard.

Kees

Heb ooit nieuwe kitnaden gezet in mijn keuken. De vorige eigenaar had volgens mij hele dikke vingers (om de naden af te strijken). Het zag er niet uit. Ik heb het uiteindelijk MECHANISCH zover als mogelijk weggesneden met een Stanleymes. Op de tegels werkte Thinner uitstekend maar dat kun je beter niet op kunststof gebruiken. Voor zover ik weet zitten in de meeste silicone verwijderaars oplosmiddelen. Er is er echter ook een van Eco Point die niet op basis van oplosmiddelen is. Je hebt mail waar te koop. Anders eens voorzichtig met wasbenzine proberen.

Ik zou erg uitkijken met oplosmiddelen...
Kun je die kit er niet 'mechanisch' afwrijven?
Is het wel echt siliconenkit? Meestal worden andere kitsoorten gebruikt...