• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Simmke: opnieuw voorstellen

Simmke

Detailing guru
Tester of Bling
29 mrt 2016
423
153
Hoorn
Ik zal me eerst even netjes voorstellen voor ik verder lees en eventueel vragen ga stellen :)

Mijn naam is Sim, 26 jaar oud en ik woon in Wormerveer (binnenkort verhuizen we naar Hoorn).

Ik ben nog steeds (sinds 4 jaar) in het bezit van mijn eerste auto, een donkerblauw metallic Peugeot 206 uit 2004. Over enkele weken komt daar een Citroën DSpecial uit 1974 bij :D

Verder ben ik actief bij ClubFrance, een autoclub voor alle Franse auto's (klessiekers, dailies, tuning...). Hier verzorg ik samen met 2 anderen de social media en merchandise, en maak ik digitaal bestanden voor posters, flyers en dergelijke. Daarnaast combineer ik ook de auto-hobby met mijn andere hobby: fotografie ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: FredFR1908
Ja daar kijk ik wel echt naar uit! Wordt nog een aardig projectje want die staat al ruim 8 jaar stil ;)
 
Haha ik zie nu dat die er niet bij staan inderdaadkomt zeker goed, ben nog een aantal spuitwerkjes aan de 206 aan het doen en daarna worden er weer uitgebreid foto's gemaakt :)
 
He, welkom, ik ben ook aangesloten sinds kort bij ClubFrance, kon alleen de laatste meeting in de Meern er niet bij zijn wegens ziekte.
Succes met lezen en bij ClubFrance
 
Zo, vanmiddag maar eens een polijstmachine besteld. Na een tijdje twijfelen tussen een nieuwe of tweedehands, en tussen DAP500 en DAP900, was ik een aantal tweedehands polijstmachines misgelopen.
Toch maar de beslissing genomen een nieuwe te kopen, dus vanmiddag het DAP500 power pack besteld. Gelijk ook nog non Ferro en een setje clay pads mee besteld.
Heb nu in principe alles in huis om (voorlopig) verder te kunnen.