• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Skil Masters 9955 MA rotary

Jeroen Merlijn

Detailing rookie
30 apr 2012
1.271
0
Heb ik ook even een vraag: heeft er iemand ervaring met de Skil Masters 9955 MA rotary?


•Veelzijdige polijstmachine uitgerust met twee verschillende pads (Ø 125 mm / Ø 180 mm)
•Krachtige 1300 watt motor
•Gecontroleerde bediening dankzij de softstart
•Hardmetalen spiraaltandwielen en stofdichte kogellagers voor een langere levensduur van het gereedschap
•D-handgreep en softgrip voor perfecte controle
•Instelling van de snelheid voor alle polijstklussen
•Gemakkelijk te onderhouden koolborstels

Technische gegevens

•Max. paddiameter: 180 mm
•Opgenomen vermogen: 1.300 W
•Onbelast toerental: 600 - 3000 omw/min
•Gewicht: 2,9 kg
Leveromvang •Canvas tas
•zeskantsleutel
•zijhandgreep
•D-handgreep
•2 Velcro steunschijven
•2 wollen schijven

Voor 157 euro lijkt mij dit een leuke deal ?

972.jpg
 
Denk dat met name de 2.9 kilo je dikke armen gaat geven: scheelt bv al 8 ons met een aeg en een festool | 9 ons met de PRO900 | 1,1 met de Dodo SpinDoctor
Op een motorkap is allemaal wel te doen maar het gewicht gaat zeker tegen je werken als je een verticaal deel aan het doen bent

Maar waarom niet de PRO900 ?
Nu in de aanbieding voor €79; wel nog steunplaat voor kopen ( zou dan een Liquid Shine Ultra Soft M14 Backing Plate erbij nemen ( zowel de reguliere als de spotbuff maat )
 
Bedankt voor je antwoord. Met het gewicht zit ik niet zo, meer de duurzaamheid en de stabiliteit waar ik niks over weet bij deze machine. Ben zeker aan het wikken en wegen en daarbij neem ik ook de pro900 in ogenschouw.
 
Nou,ik heb hem dan toch maar besteld...Als het een slechte gok was,gaat hij gewoon retour. Waarschijnlijk morgen of anders zaterdag in huis. Nu eerst een test paneel halen bij de sloop.
Review van deze machine zal ik maken en hier plaatsen.