Hello iedereen,
Vandaag eens aan de slag geweest met Megs Ultimate Compund, Polish en Collonite 496S. Ben vrij teleurgesteld van megs:weetniet . Auto is 13j oud en heeft nooit een fatsoenlijke cleaning gehad. Wel duizende wasboxen...:no
Foto voor het kleien
Kleistukje na helft van de motorkap8-()) wel behoorlijk wat marring zelfs met véél claylube
Resultaat 's avonds. Tussentijdse foto's vergeten te trekken
I love collonite (maar moet deze niet normaal vloeibaar zijn? mijn was precies kaarsvet :weetniet )
Het beading-effect.
De motorkap stond vol met swirls en schrammen. (deze staan er nog steeds op, minder maar had véél beter verwacht als je de filmpjes op internet ziet)
Heb 6 passes gedaan met UC en oranje pad, gevolgd door UP met de witte pad. De wax heb ik handmatig aangebracht met concorso handpad. Het was gem. 12 graden.
Iemand een idee wat ik mis heb gedaan omdat ik niets van schrammen heb weggewerkt. Misschien toch Monello omdat Skoda een deel van VW is?
Graag wat tips en info
Grtz Stephan
Vandaag eens aan de slag geweest met Megs Ultimate Compund, Polish en Collonite 496S. Ben vrij teleurgesteld van megs:weetniet . Auto is 13j oud en heeft nooit een fatsoenlijke cleaning gehad. Wel duizende wasboxen...:no
Foto voor het kleien
Kleistukje na helft van de motorkap8-()) wel behoorlijk wat marring zelfs met véél claylube
Resultaat 's avonds. Tussentijdse foto's vergeten te trekken
I love collonite (maar moet deze niet normaal vloeibaar zijn? mijn was precies kaarsvet :weetniet )
Het beading-effect.
De motorkap stond vol met swirls en schrammen. (deze staan er nog steeds op, minder maar had véél beter verwacht als je de filmpjes op internet ziet)
Heb 6 passes gedaan met UC en oranje pad, gevolgd door UP met de witte pad. De wax heb ik handmatig aangebracht met concorso handpad. Het was gem. 12 graden.
Iemand een idee wat ik mis heb gedaan omdat ik niets van schrammen heb weggewerkt. Misschien toch Monello omdat Skoda een deel van VW is?
Graag wat tips en info
Grtz Stephan