• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Skyline R33 GTS-T jaja we hebben de smaak te pakken

michiel

Detailing trainee
4 aug 2011
60
37
Veghel
Zoals de kop al zegt, we hebben de smaak te pakken. 3 auto's in 3 dagen
Ik dacht alleen ff op de koffie te gaan, maar Stef was nieuwsgierig naar de dap, en of het echt zo goed werkte.

In de auto en op naar Gemert:-d

Stef is altijd dealer van Meg. geweest maar is daar sinds kort mee gestopt, en omdat het een en ander op raakt was ie heel nieuwsgierig naar de pb en andere producten.

We doen alleen ff de motorkap en de spatbordjes, zij hij........
Hij was al gewassen na de circuit dag op spa van afgelopen maandag dus hij was schoon.
Samen gekleid, en hem de dap uitgelegd.... voor zover ik het al helemaal onder de knie heb;-)
De geel verweerde koplampen gewoon in het proces mee genomen.... 100 punten
Mezzo op oranje,
Finale op licht groen
Natty's met de hand

Het is een auto puur en alleen voor op het circuit, en die lijden dan ook meer dan alleen op de weg, rubber,grint,e85(bio ethanol) etc.
Dus 100% perfect zal hij nooit worden, maar zoals stef zelf zegt...... Zo wit en glanzend is ie nog nooit geweest.:-)^ ik zal toch de Carclean site eens door spitten opzoek naar iets anders dan meg. en het forum is afstruinen zij hij met een glimlach

Cleanen en detailen is nog nooit zo leuk geweest als met de DAP.:jippie
Filmje

Over de grote vlakken van de stickers hebben we allen wax gedaan.
En tussen de stickers ( de witte vlakken zijn lak) gewoon gedapt, en de rest met de hand.
Hij is zo goed geplakt dat je er gewoon overheen kan gaan... behalve hele kleine puntjes

Dit is na, je kan het niet super goed zien (iphone slechtste camera ooit)

De kras op de bumper is er niet geheel uit, hij zit er echt diep in maar is zeker een stuk minder.

en ja het zal toch echt wel een tiende schelen....zeggen ze:roll

Same here, Stef is achterneef van me, via hem ben ik in het wereldje dat detailing heet gerold...
Ziet er weer strak uit, stickers meenemen met een medium combi is meestal geen probleem (wel ff testspot natuurlijk!)
Zal m binnenkort eens van dichtbij gaan bewonderen na deze DAP-sessie :ja

Tjah, kom zelf van origine ook uit "Gimmert" ;)
Skyline is ook een opvallende verschijning hè, sowieso rijden er niet heel veel rond, en al helemaal niet met die stickering en het stuur aan de verkeerde kant :lol

! Bijna alle skylines hebben het stuur links toch? Zijn er maar een paar types met t stuur rechts.
Had hem net al gebeld datnie bekend en berucht was:-b

Meteen mezelf maar even aangemeld op het forum hier. Zal me asap even voorstellen.

Vandaag kwam Michiel idd ff langs, tja dat ff werd dus iets langer als ff ;)
Maar wat een resultaat, had van te voren nooit gedacht dat met een machine zn groot verschil zou maken ( in vergelijk tot gewoon met de hand). Heb in het verleden wel veel met meguiars gewerkt maar eigenlijk alleen met de hand.
Ga zo snel mogelijk wat meer hier bekijken op het forum en zelf wat spullen bestellen via de site, want heb na vandaag echt weer zin om flink aan de gang te gaan met detailen!
Ohja en Michiel super bedankt natuurlijk maat!

michiel zei:
! Bijna alle skylines hebben het stuur links toch? Zijn er maar een paar types met t stuur rechts.
Had hem net al gebeld datnie bekend en berucht was:-b
Alle skyline's (r32,r33)hebben in principe het stuur rechts omdat ze nooit in Europa zijn geleverd alleen in Japan, skyline's met het stuur links zijn dus omgebouwd, kan maar vergt een hoop aanpassingen ;)
Dit klopt toch Marco ? Zoniet dan heeft Marco zeker het antwoord (grootste skyline fanaat die ik ken)!

goed bezig!

Zelf klei en dap ik de stikkers gewoon mee, je zult je verbazen hoeveel vervuiling hier af kan komen.

Stef b zei:
Alle skyline's (r32,r33)hebben in principe het stuur rechts omdat ze nooit in Europa zijn geleverd alleen in Japan, skyline's met het stuur links zijn dus omgebouwd, kan maar vergt een hoop aanpassingen ;)
Dit klopt toch Marco ? Zoniet dan heeft Marco zeker het antwoord (grootste skyline fanaat die ik ken)!

Voor een Skyline is een stuur aan de rechter kant, de enige juiste kant. :) Is even wennen maar heel goed te doen hoor (en met parkeren langs de stoep wel zo makkelijk)
Skylines zijn om te bouwen en dat gebeurt ook her en der, maar vergt inderdaad aardig wat aanpassingen. Of het er dan allemaal mooier van wordt dat betwijfel ik.

@StefB: leuk dat je de smaak voor detailen weer te pakken krijgt door deze poetsbeurt! :-)^

Mooie skyline...

En idd het is om te bouwen maar kost ook wat....tijd EN geld.
De GTR is de eerste skyline die af fabriek LHD geleverd kan worden.

Leuk om de Joeroentje stickers te zien.
Ken dat van een ander forum...EM

Vooral de tourbus en de RX 8 zijn superprojecten

Danny.