• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

SLK stelt zich voor...

SLK

Detailing addict
24 jun 2010
900
65
Hallo. Ik ben Theo, woonachtig in Winschoten en sinds begin dit jaar de trotse eigenaar van een zwarte Mercedes SLK, model R171.

Via de zoektocht naar een poetsmachine ben ik op de website van Carclean, en dus ook op dit forum, terecht gekomen. Ben altijd al vervent poetser geweest maar dan alleen het noeste handwerk. Sinds de SLK op de inrit staat, met als erfenis van de vorige eigenaren allerlei waskrasjes, heb ik besloten het maar eens professioneler aan te pakken en machinaal te gaan poetsen/polijsten.

Inmiddels heb ik al een DAP900 besteld (de actie kwam voor mij op het juiste moment :ja ).
Gisteravond een ander forumlid met SLK ervaring op bezoek gehad om een kleine demonstratie DAP-pen te geven (hartelijk dank bejabo!! :-)^ ) en inmiddels is er alweer een bestelling van Carclean onderweg. 't Gaat hard als je eenmaal met het virus besmet bent.

Nu even de bestelling afwachten en dan zelf maar aan het DAP-pen.

Groet, Theo

Welkom!:cool Echt een gave bak hoor! :love

Tja het gaat hard als je eenmaal alles goed wilt hebben. Veel plezier met het lezen, leren en poetsen.

Groeten,

Marijn

De eigengemaakte notenkoek smaakte goed,
untitled1.webp