• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

SLS op bezoek

beest23

Detailing addict
24 aug 2009
194
62
46
De auto is afgelopen vrijdag gebruikt als trouwauto.

Hier wat foto's van voor en na huwelijk:

IMG_2463.webp

IMG_2464.webp

IMG_2465.webp

IMG_2466.webp

IMG_2435.webp

IMG_2427.webp

IMG_2434.webp

IMG_2426.webp

IMG_2422.webp

Voor het inleveren hebben we hem gefoamd en gewassen met BTBM.

Knappe auto !

Lijkt me dat jouw foamgun niet goed staat afgesteld , de straal is veel te smal (op de foto toch)

Een foto van jou , ok , maar nu eentje van de bruid ? :lol

Very Nice Car :love
Mijn baas heeft er ook zo eentje , maar dan mat zwart dmv carwrap
vindt het persoonlijk niet zo mooi die wrap , als je goed kijkt zie je hier en daar wel wat foutjes ]-0
heb na veel aandringen eens mogen mee rijden met hem , man wat een machine :cool
dan stelt al de rest niet meer veel voor :-/
grtz johan

Is inderdaad een pracht bak.....maar voor lange mensen niet echt ideaal.

Dit is het speeltje van de eigenaar, die naast deze nog een S AMG en een ML AMG heeft.

Deze SLS is (t)rouwens voorzien van een schitterende waxoilzegeling o.i.d........}:)w

Zet hier maar neer, wat een brute wagen :love Lijkt mij geweldig om eens zoiets te detailen (en stiekem rijden :-b ) mooi gedaan :-)^

Werd deze week nog door eentje opzij geduwd op de snelweg. Wat een geluid toen ie even doortrok 8-()) . En natuurlijk leuk om even onder handen te nemen, zo'n wagen.

@Mark1986

Hij is een jaartje oud en heeft 18.000 km op de klok, dit zegt natuurlijk niets. Thuis slaapt hij onder een satijnen dekje in een verwarmde garage. De eigenaar is best zuinig op zijn speeltje, maar ondanks de dure waxoil behandeling kon ik hem toch betrappen op enkele swirls. Niet heel veel, maar toch.......en ik denk dat we de boosdoener ook hadden gevonden. In de 'enorme' kofferbak lag een vieze ietwat harde MF doek. }:)w

Schrijf je reactie...