• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Smart Roadster (Champagne kleur)

Stephan

Detailing chief
24 jan 2012
656
103
38
Hasselt
Hey Heren,

Ik heb van een collega een vraagje gekregen om zijn Smart Roadster eens te detailen :party: .

Het gaat om een champagnekleur met een zwarte rolkooi.


Ik zit met de vraag, met wat zou ik die zwarte omlijsting? Waar de tankstop zich bevindt.

Het is gepoederlakt volgens de eigenaar. Zou ik het riskeren hier met DDJ Lime Prime zwarte pad of handpad aan te beginnen? Er zijn wat kleine krasjes in het algemeen maar heb schrik om het erger te maken. Of zzzzzou ik Prof Polish van PB's bestellen:-"

De testspot weet ik maar kan ik nergens uit het zicht doen }:)w .

Voor de trims af te werken dacht ik aan bumpercare van AG.

Grtjes en bedankt voor jullie mening ! :party:

7801661.jpg
 
Als het gepoedercoat is, dan is het keihard. Dan kun je gerust met Finale, Prof. Polish of Lime Prime aan de gang. Zwarte pad heeft geen cutting, je zou ook licht groen of wit kunnen beginnen. Zo te zien zit er aan de binnenzijde van de dorpels ook het zwarte gedeelte. Daar zou je voorzichtig een testspot kunnen doen. Voor de trims zou ik Trim Restorer gebruiken van Poorboy's World. Die van Autoglym vind ik persoonlijk niet zo heel super.
 
Moet je even navragen bij..... weet ff niet meer hoe die heet, die heeft ook zo'n smart Roadster, alleen is hij de laatste tijd niet meer zo actief op dit forum..
 
Mark1986 zei:
Moet je even navragen bij..... weet ff niet meer hoe die heet, die heeft ook zo'n smart Roadster

:-"

Ik en Blamm hebben destijds de Smart forFour van zijn vriendin gedetailed. Deze is ook voorzien van een Tridion veiligheidskooi. Deze kun je gewoon meepolijsten.

DAP + witte pad + Mezzo + DAP + zwarte pad + Finale = strakke auto

Met z'n 2-en in een paar uur klaar :grinning:
 
+1 voor Mark1986, Nicknameless (voor de foto's) en Paulus.

Merci, nu kan ik met een gerust hard beginnen.

@ nicknameless tridion dat woord was ik kwijt :D
 
Hey Heren,

Ik heb van een collega een vraagje gekregen om zijn Smart Roadster eens te detailen :party: .

Het gaat om een champagnekleur met een zwarte rolkooi.


Ik zit met de vraag, met wat zou ik die zwarte omlijsting? Waar de tankstop zich bevindt.

Het is gepoederlakt volgens de eigenaar. Zou ik het riskeren hier met DDJ Lime Prime zwarte pad of handpad aan te beginnen? Er zijn wat kleine krasjes in het algemeen maar heb schrik om het erger te maken. Of zzzzzou ik Prof Polish van PB's bestellen:-"

De testspot weet ik maar kan ik nergens uit het zicht doen }:)w .

Voor de trims af te werken dacht ik aan bumpercare van AG.

Grtjes en bedankt voor jullie mening ! :party:

Bekijk bijlage 30127
Hallo, ik heb zo een smart met zelfde kleur champagne. Weet je de kleurcode van die champagne kleur? Je kunt me e-mailen demir.zakir@gmail.com THX